איזה מתנה לתת בראש השנה?

5 דק' קריאה

ראש השנה אוטוטו בפתח וצריך לרכוש מתנות. בכל חברה או עסק או ועד עובדים נהוג לתת מתנה לראש השנה, מתנה קטנה או מתנה גדולה, נותנים מתנות לראש השנה.

מתנות לראש השנה זה לא סוד, שזה פרוייקט לא פשוט כל שנה  להמציא את עצמך מחדש, לתת משהו אחר, שונה, יפה יותר מהשנה הקודמת, מעניין יותר.

משימה לא קלה מוטלת על כתפי מנהלת כח אדם או מנהלת משאבי אנוש בארגון, איזה מתנה לתת מה יעניין השנה את העובדים לקראת החג, מה אתן להם והם יהיו מרוצים.

טרנד חדש שייש הוא לתת לעובדים תלושים, קחו תלושים תקנו עם זה מה שבא לכם איפה שאתם רוצים (רוב התלושים הם למספר רשתות) .

גם כשבוחרים לתת תלושים כמתנות לראש השנה תמיד נחמד יהיה להוסיף על זה משהו עם אמירה אישית, לנו בעמותת מקום קטן בלב ישנם מארזי קרטון מעוצב במילוי פרלינים אשר עליהם ניתן להוסיף לוגו של החברה,  או שוקולד ממותג. זה משהו מתוק וקטן לצרף למתנה כך שכל עובד ישמח לקבל.

כשבוחרים מתנה מתנה אזי יש מבחר אין סופי של דברים, בכל מיני תקציבים, מה שנותר למנהל הרווחה לעשות הוא להגדיר תקציב ואנו נדאג ל מתנות לראש השנה.

כאשר יש תקציב קל יותר להרכיב עבור החברה מתנה, זה יכול להיות סט המכיל דבש וחליטה עם קומקום, זה יכול להיות סט לים או סט למטבח, יש אין ספור אופציות. וכמעט את כולם ניתן למתג כך שהמתנה לראש השנה יוצאת אישית עם לוגו החברה.

בעמותת מקום קטן בלב אנו משתלדים להתחשב ברצונותיהן של מנהלות או מנהלי הרווחה ובונים יחד איתם מתנה על פי תקציב וכמות וכן יש לנו את היכולת לשנות את המוצרים בתוך המארזים כך שיהיה לשביעות רצון כל הצדדים.

העמותה מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים, הם אורזים במיוחד עבורכם את המתנות, כך שכל רכישה היא תרומה לקהילה.

כאשר אתם בוחרים בנו להיות ספקי המתנות שלכם, אתם מייצרים עבודה לאנשים אשר לא מוצאים את עצמם במעגל העבודה, אצלנו הם מקבלים יחס אישי, אמפתיה, ואוזן קשבת.

יחד נוכל להגדיל את העמותה ולהעסיק עוד עובדים בעלי צרכים מיוחדים.

כל מה שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר, אחד מהנציגים שלנו, ישמח לעזור לכם לבחור את מתנות לראש השנה עבורכם השנה.

חג שמח שנה טובה