איך בוחרים מתנות לבכירים?

5 דק' קריאה

בכירי החברה הם העוגן הראשי של כל ארגון או חברה, והם עמלים קשה במהלך השנה כדי להביא את החברה לרווחיות והישגים. רכישת מתנות לבכירים היא לא עניין של מה בכך, הרי יש צורך לבדל אותם משאר העובדים, ולכן כיום חברות וארגונים רוכשים מתנות יקרות ויוקרתיות יותר לבכירים במועדים בהם מחלקים מתנות. לרוב, חברות וארגונים מחלקים מתנות לעובדים בראש השנה, חג הפסח וביום הולדתו של העובד, אך ישנם כאלה שמעניקים מתנות גם במועדים נוספים כמו בחנוכה, פורים, יום המשפחה, יום האהבה, חג השבועות ועוד.

לרכוש מנה יוקרתית עם ערך

הדילמה ברכישת מתנות לבכירים ידועה מראש, מצד אחד ארגונים לא רוצים לרכוש מתנות פשוטות מידי כדי שלא יחשבו שמדובר בקמצנות, ומצד שני מתנה יקרה מידי עלולה להתפרש כסוג של חנפנות. ולכן, חשוב מאוד למצוא את האיזון ביניהם ולבחור מתנה סולידית, אך יוקרתית ומכבדת. ההמלצה הטובה ביותר היא לרכוש מתנה עם ערך מוסף, כזאת שמקבל המתנה יוכל לעשות בה שימוש. מלבד זאת, אפשר לרכוש מתנה ברוח החג כמו מארז יין יוקרתי בחג הפסח, סט כוסות יוקרתי לראש השנה, ציוד לאוהלים ועוד מגוון אפשרויות נוספות. למארזים לחגים או למתנות היוקרתיות תוכלו להוסיף שי קטן שיעצים את המתנה כמו למשל שוקולדים בקופסה, פרלינים, צנצנת דבש בחגים, בקבוק שמן זית ועוד.  

איכות מעל הכל בחירת המתנה

כאשר רוכשים מתנות לבכירים או לעובדי החברה, חשוב מאוד לבחור במוצרים או פריטים איכותיים במיוחד, כאלה שיוכלו לשרת בנאמנות את המקבל לטווח הארוך. דבר נוסף שיש להקפיד עליו הוא נושא כשרות המוצרים, אם זה יין כשר, שוקולדים כשרים וכו', על מנת שגם שומרי מסורת יוכלו ליהנות מהמתנות וכמובן גם לבצע בהם שימוש. בפסח כדאי להקפיד גם שהמוצרים יהיו כשרים לפסח.

לסיום, אל תשכחו לצרף ברכה מכל הלב. את הברכה תוכלו להדפיס על המתנה עצמה, לדוגמה על קופסה של פותחני יין, או על דף יוקרתי המצורף למתנה. תוכלו גם לארוז יפה את המתנה כדי שתראה מרשימה ובאפקט של WOW.