איך בוחרים מתנות לחגים מרגשות ובעלות ערך?

5 דק' קריאה

כולנו רוצים לבחור מתנות שירגשו את עובדי החברה ויעלו חיוך על פניהם. אין ספק כי  העיניים המוארות של המקבל והחיוך המרוח על שפתיו מעניקים תחושה אמיתית של סיפוק. אז איך באמת בוחרים מתנה שתרגש את העובדים ותגרום להם להבין שהחברה או הארגון אכן מעריכים את עבודתם? הכל בכתבה הבאה!

כיום ארגונים וחברות מעניקים מתנות לחגים לעובדים, זוהי סוג של מסורת ארוכת שנים וגם שיחה די מוכרת במסדרונות החברה. העובדים כבר מתלחששים ביניהם ותוהים עם איזו מתנה יפתיעו אותם השנים. את המתנות נוהג להעניק בראש השנה, בפסח, ביום הולדתו של העובד. ישנם ארגונים וחברות המגדילים ראש ומעניקים גם במועדים נוספים כמו בטו בשבט, בחנוכה, בפורים, בחג השבועות, ביום האישי, בכריסמס ובמועדים נוספים.

אז איך באמת בוחרים מתנה מרגשת לחגים?

הכירו את מקבלי המתנה – במקרה של מתנות לעובדים בחגים, עליכם להכיר מהם גילאי העובדים בממוצע ומה הם ישמחו לקבל. הכרה של סגנון העובדים והמתנות המועדפות עליהם בהחלט יוכל לסייע לכם בבחירת המתנה.

לכו על מארזים – כולם אוהבים לקבל מארזים יפים ומלאים בכל טוב. מצד אחד מארזים לחגים מכילים מגוון פריטים ומצד שני הם ארוזים בצורה מזמינה, כזאת שבהחלט כיף לקבל. במארזים תוכלו לשלב פריטים הקשורים לחגים כמו צנצנת דבר בראש השנה, בקבוק יין בפסח, פירות יבשים בטו בשבט, שוקולדים ביום האהבה ועוד.

ערכו סקר קצר במשרד – כשמדובר ברכישת מתנות לחגים לכמות גדולה של עובדים כדאי להתמקד במכנה המשותף ביניהם ולבחור במתנות שיתאימו לכמה שיותר אנשים. ניתן להיערך מראש לבחירת המתנה ואפילו להכין סקר קצר שכולל כמה שאלות המופנות לעובדים בארגון כמו למשל מה הייתם רוצים לקבל לחג, איזו מתנה תהיה שימושית עבורכם ואפילו לתת להם כמה אופציות של תחומים כמו מתנות מתחום כלי המטבח, ציוד למחנאות גאדג'טים וכו'.  

מתנה בעלת ערך – בבחירת מתנות לחגים כדאי להתמקד ברכישת מתנות בעלות ערך, כאלה שיחזיקו מעמד הרבה יותר מאשר רק בחג אחד. מובן שיש גם לבחור מתנות איכותיות ויוקרתיות שיפתיעו את העובדים.