איך בוחרים מתנות למנהלים ובכירים?

5 דק' קריאה

כל חברה או ארגון נוהגים להעניק מתנות לעובדי החברה במועדים שונים במהלך השנה, חלקם מעניקים בחגי תשרי ובחג הפסח, וחלקם גם בחגים נוספים במהלך השנה. ברוב הארגונים מעניקים מתנות שונות לעובדים ולבכירים, במקרה ומעניקים תלוש חג, סכום התלושים של המנהלים יהיה גבוהה יותר, אך כאשר רוכשים מתנות, מן הסתם שבכירים יקבלו מתנה יוקרתית ומרשימה יותר מזאת של העובדים. למה? כיוון שמנהלים הם העוגן של החברה או הארגון, על כתפיהן מוטלות משימות רבות כמו ניהול עובדים, פרויקטים, לוז צפוף ובקיצור כל הסיבות המספקות כדי להעניק להם מתנה מרשימה.

אז מה חשוב לדעת בעת הבחירה?

הכירו את מקבלי המתנות – חשוב לדעת מראש על אופיים של הבכירים כמה שיותר דברים, למשל מהו גילם הממוצע, האם ישנם יותר גברים או נשים, מהם התחביבים שלהם וכו'. בירור שאלות אלה יוכל לסייע לכם לבחור את המתנה המתאימה להם ביותר. אפשר כמובן לבחור גם מתנות שונות זו מזו, כל אחד על פי התחביבים שלו.

תקציב אישי – כמו בכל רכישה אחרת בחיים, חשוב להיצמד לתקציב מסוים כדי שלא ללכת לאיבוד. לאחר שבחרתם את התקציב תוכלו פשוט לבחון רק מתנות העומדות בתקציב שלכם. דבר זה יחסוך לכם זמן יקר, במיוחד אם מדובר על כמות גדולה של מתנות.

מתנה מרשימה- לא משנה איזה מתנה תרכשו, חשוב מאוד שהיא תהיה מרשימה לעין ותפתיע את העובד. תוכלו לבחור מארז לחגים ובו מגוון פריטים מיוחדים כמו בקבוק יין, סט פותחנים, שוקולדים, פרלינים ובכלל כל שתרצו להוסיף.

אפשר לרכוש אונליין- כיום ישנם אתרים רבים ברשת המציעים מגוון סוגים של מתנות לבכירים, כך שתוכלו לעיין במנוע החיפוש של גוגל ולמצוא מגוון חנויות שכאלה. החנויות החדשניות הן ידידותיות מאוד לשימוש ומאפשרות לכם לבחור את המנה על פי קטגוריה רצויה וגם על פי תקציב ולקבלה ישירות למשרד.

לפעמים קשה להחליט איזו מתנה עדיפה לבכירים, ולכן אל תהססו, כיוון שלא משנה איזה מתנה תבחרו, בסופו של דבר הכוונה היא החשובה ביותר, היא זאת שתוביל להוקרת התודה ולהערכת העובד.