איך בוחרים מתנות לפסח לבני המשפחה הקרובים?

5 דק' קריאה

חג הפסח מסמל את חג החירות וזהו זמן נהדר להעניק מתנות לפסח לאנשים אהובים. לרוב כל המשפחות מתאספות יחד וחוגגו את ליל הסדר, כאשר כל אחד מביא מתנה אישית ומקורית למארחים. אותם מארחים יכולים להיות ההורים, החמים והחמות, אחים ואחיות, חברים ועוד. בחירת מתנות לפסח לבני משפחה הקרובים היא בהחלט מורכבת, הרי מצד אחד אנו רוצים להרשים את מקבל המתנה, ומצד שני תמיד נראה לנו שלמקבל המתנה יש כבר הכל.

אז איך באמת בוחרים מתנה מפתיעה ומקורית, כזאת שתפתיע את המקבל, אך מצד שני תהיה שימושית?

המתנה המפתיעה – מתנה מפתיעה יכולה להיות קופסה או מארז ובהם שפע של פריטים. אפקט ההפתעה של מארז היא בהחלט משהו ששווה לנסות, בעיקר אם בשנים עברו רכשתם מתנה אחרת לא מקורית במיוחד. היתרון במארז שניתן למלא בו כל שנרצה, החל משוקולדים ופרלינים, בקבוקי יין, כלי מטבח ומגוון פריטים נוספים.

המתנה המקורית – אם ברצונכם להיות מקריים ולרגש את מקבל המתנה, תוכלו לרכוש מתנה עם אמירה, כזאת שתהיה שימושית עבור המקבל שיכולה להיות קשורה לתחביב האישי שלו. לדוגמה ציוד למחנאות עבור אדם שאוהב לטייל בטבע, סט אפייה מיוחד המתאים למי שאוהב לאפות ולבשל וכך הלאה.

מתנה עם ערך מוסף – לעיתים אנו חושבים על מתנה מפתיעה ומיוחדת, כזאת שתהיה שימושית למקבל, אך לא חושבים על ערך מוסף. רכישת מתנה מרגשת כמו מסגרת של תמונות ובהם בני המשפחה יכולה להיות מפתיעה במיוחד. אפשר גם להוסיף ברכה אישית חמה ולבבית מכל בני המשפחה והנכדים, והנה לכם מתנה עם ערך מוסף המתאימה לסבא ולסבתא, להורים או לחמים והחמות.

מתנות הקשורות לחג – יש לא מעט מתנות לפסח המתאימות לאווירה של החג כמו מארז יין משובח עם סט פותחנים, מעמד לבקבוקי יין, קערת ליל הסדר, סט כוסות יין מרהיב ויוקרתי, מפת שולחן, סט סרוויס, סכום, קערות הגשה ועוד. מתנות אלה יכולות להיות נהדרות לליל הסדר ולשדר סוג של משפחתיות. הם גם בהחלט מתאימות כמתנת אירוח למשפחה הקרובה.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח