איך בוחרים מתנות לפסח לעובדי החברה?

5 דק' קריאה

חגי הפסח ובאופן כללי חגים אחרים הם הזדמנות נהדרת לתת תשומת לב לעובדי החברה על ידי ניתנת מתנה שתביע הוקרה על עבודת המסורה. חשוב לדעת שמתנות לעובדים יכולות לשפר פלאים את המוטיבציה שלהם, פשוט הדרך לומר להם תודה ולתת להם פוש אמיתי לביצוע עבודה טובה יותר. לשם כך, חברות וארגונים נוהגות להעניק מתנות בראש השנה, בפסח, בחנוכה, פורים, חג השבועות ובמועדים נוספים.

היהודים התברכו בחגים רבים, אך אין ספק ששני החגים הבולטים לנתינת מתנות הם בראש השנה ובפסח, שאז העובדים מחכים לקבלת מתנה ובכדי לא לאכזב אותם על המעסיקים ומחלקת הרווחה של הארגון למצוא מתנה שימושית שתהיה גם אטרקטיבית וגם תעמוד בתקציב שהציבו למטרה זו. בחירת מתנות לפסח הן בהחלט משימה לא קלה, הרי מדי שנה יש להפתיע מחדש את העובדים ולבחור להם מתנה שונה משנה קודמת, וכמובן שתהיה שימושית ותגרום לאפקט ההפתעה. כאמור, ישנן שפע של מתנות לפסח אותן ניתן לרכוש דרך חנויות אונליין, כך שהמשימה יכולה להיות קלה ביחס לשנים עברו. ישנן בכל תקציב רצוי ובכל סגנון, החל ממתנות שימושיות, מתנות מרשימות וכלה במנות יוקרה המתאימות למנהלים בכירים.

סגנונות של מתנות שכדאי להכיר

מתנות פרקטיות – בקטגוריה זו תוכלו למצוא מגוון רב של אפשרויות המתאימות לחג הפסח כמו כלי מטבח, כלי הגשה, מפות שולחן, סט סכינים, סכום, צלחות הגשה ועוד. אם תרצו מתנה ממש פרקטית, תוכלו לרכוש ציוד למחנאות ועליו להדפיס את לוגו החברה ולזכות למיתוג נהדר.

מתנות יוקרתיות – מתנות אלה יכולות להיות מרשימות במיוחדת ומתאימות לארגונים שיש להם תקציבים או כמתנות למנהלים בכירים. תוכלו לבחור מארז יין משובח עם פותחן מתאים בקופסה יוקרתית ואפילו לצרף למתנה שוקולדים או פרלינים שיעצימו את המארז פלאים.

מתנות מתוקות – אם תרצו ללכת על מתנה מתוקה, תוכלו לבחור מגוון מארזים מלאים בכל טוב ובהם מאכלים כשרים לפסח כמו שמן זית משובח, ריבות עשירות, סילאן, בקבוק יין, שוקולדים ופרלינים ואפילו לצרף למארז כלי מטבח יפים להשלמת המראה.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח