איך בוחרים מתנות לפסח שיפתיעו את העובדים?

5 דק' קריאה

מידי שנה מחלקת הרווחה בארגונים וחברות שוברת את הראש ומחפשת מתנות לפסח מפתיעות לעובדים. אפשר להבין את הקושי במציאת המתנה, הרי מיד שנה הרף עולה, העובדים באים בדרישות סמויות, החברות המתחרות מעניקות יותר לעובדים ומכאן מתחילה הבעיה. הרצון של מחלקות הרווחה בארגונים היא קודם כל להיות מקוריים בבחירת המתנות, וכמובן גם לאפשר לעובדים לקבל את אפקט ה WOW בקבלת המתנה.

אז בואו נראה כיצד ניתן למצוא מתנות לפסח מקוריות ומפתיעות

חיפוש ברשת האינטרנט

חיפוש מהיר במנוע החיפוש של גוגל בצמד המילים "מתנות לפסח" יוכל לעלות מגוון רב של אפשרויות לבחירה. תוכלו לעבור בחיפוש לקטגוריה של תמונות, ולראות מגוון רב של מתנות סופר מקוריות. מובן שתוכלו להיכנס לקישור של התמונות ולהזמין אונליין את המתנות הרצויות.

פנייה לעמותות המעסיקות בעלי מוגבלויות

דעו כי דווקא בעמותות תוכלו למצוא מתנות מקוריות ומפתיעות. כיום ישנן עמותות רבות המעסיקות עובדים בעלי מוגבלויות האורזים ומכינים את המתנות, כך שמדובר ברכישת מתנה עם ערך מוסף, משום שעצם הרכישה תאפשר לאותן עמותות להמשיך ולהעסיק בעלי מוגבלויות ולשלבם בחברה כשווים.

מארזים תמיד מפתיעים

רכישת מארזי שי לעובדים היא בהחלט רעיון נהדר, אך כמובן שיש לשלב במארז פריטים שונים ומקוריים. היופי במארז הוא העובדה שניתן לשלב בו כל פריט רצוי ובדיוק בתקציב העומד לרשותכם, כמו למשל מארז יין עם סט פותחנים יכול להיות מתנה מושלמת, אך אם נותר לכם תקציב, תוכלו להוסיף למארז גם שוקולדים, פרלינים, ריבות כשרות לפסח או כלי הגשה יפה לחג.

ללכת על המתנה המסורתית, אבל להוסיף טוויסט

תמיד אפשר ללכת על מתנות מסורתיות, כמו מתנה הקשורה לחג הפסח, מוצר חשמלי, מארז יין, ציוד למחנאות ועוד. אך אם החלטתם ללכת על מתנה מסורתית, עליכם להיות מפתיעים ולשלב טוויסט מעניין כדי להפתיע את העובדים. לדוגמה, תוכלו לשלב גאדג'ט מדליק הקשור לניקיונות לפסח שיכול להיות שואב אבק קטן למקלדת של המחשב או ערכת ניקוי למחשב. מובן שיש עוד ועוד רעיונות, אך תמיד תחשבו מחוץ לקופסה.

אז רוצים להפתיע את העובדים? פנו לעמותת מקום קטן בלב ורכשו מתנות לפסח.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח