איך בוחרים מתנות לפסח

5 דק' קריאה

חג פסח מזכיר לכולם התחדשות, עם ההתחדשות נזכרים גם שצריך לרכוש מתנות. מתנות במשפחה זה אפשרות קלה יחסית, יודעים מה האובייקט אוהב, מכירים אותו, בוחרים, לפעמים רומזים לו, או מוצאים ממנו בדרך אגב מה היה רוצה, מחפשים רוכשים וזהו.לעומת זאת ממתנות לפסח לעובדים זה סיפור מורכב, יש המון משתנים בבחירת מתנה, למשל כמות העובדים, גילאי העובדים, מין העובדים, מצב המשפחתי של העובדים, מאיזה מגזר מגיעים. כל אלו משפיעים מאוד על המתנות לפסח.אחראי על המתנות לפסח בארגון צריך לקחת את כל הפרמטרים האלו בחשבון ויחד עם תקציב אשר הוא מקבל ממקום העבודה הוא צריך להתחיל במלאכת החיפוש.במאמר זה ננסה לעזור כמה שאפשר איך לבחור את מתנת פסח המושלמת לעובד.

שלב ראשון תקציב – ראשית לקבל תקציב לעובד, נתון אשר מקבלים מההנהלה זה שלב ראשון, כאשר יש לנו תקציב נוכל לעבור לשלב הבא

שלב שני – כמות העובדים, גם נתון זה יתקבל מההנהלה (מדובר על חברות/מפעלים גדולים) משתנה נוסף להוסיף לרשימה.

שלב שלישי – מה לא ניתן לתת, לאפיין מה אי אפשר לתת למשל לא אפשרי לתת למוסלמי יין בפסח מכיוון שאסורה שתיית אלכוהול בדת המוסלמית, כמו כן לא לתת עוגיות לא כשרות בפסח כאשר יש עובדים יהודים.

אם מחליטים לתת משהו אכיל, צריך לבדוק כשרויות, המחמירים ידרשו שיהיה בדצ ולא כל המוצרים הם בדצ בפסח על כן יש להרכיב מארז בהתאם.שלב רביעי נכניס את גילאי העובדים, מין העובדים, ומצב המשפחתי שלהם באותו שיקלול, כך שנוכל להתאים מתנה, לא ניתן לעובדים מבוגרים איזה גאדג'ט שלא יידעו לתפעל אותו, ולא ניתן מתנה שמתאימה רק לגברים או רק לנשים אם יש לנו במקום העבודה גם וגם.

אחרי שעברנו את כל השלבים האלו, נתחיל בחיפוש של המתנה לעובדים לפסח.

נוכל לחפש באינטרנט שם נוכל למצוא חנויות אינטרנטיות רבות, אם יש כמות גדולה של עובדים יהיה אפשרי לקבל הנחה על כמות. בין חיפושי האינטרנט תמצאו את האתר של עמותת מקום קטן בלב, עמותה שמוכרת מתנות לפסח לעובדים, בעמותה מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים, הם אורזים עבורכם את המתנות, כך שתוכלו לתת מתנה חברתית עם ערך.בעמותת מקום קטן בלב מבחר מתנות לפסח המתאימות לכל השלבים שציינו במאמר זה.מוזמנים להתקשר אלינו אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור לכם ולהרכיב ביחד את המתנה המושלמת לפסח לעובדים בחברה שלכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח