איך בוחרים מתנות לראש השנה?

5 דק' קריאה

ראש השנה הוא לא עוד חג רגיל, הוא חג של התחלות חדשות, השנה העברית חולפת ופנינו מועדות לשנה חדשה, החלטות חדשות ואנרגיה טובה. בשל הגעת החג המופלא, חברות וארגונים רבים רוכשים מתנות לראש השנה לעובדי החברה בכדי לתת להם תחושה טובה. מתנות ובכלל כל צ'ופר מכל סוג יכולים להרים את המורל בחברה ולאפשר לעובדים לקבל הרגשה טובה, שמישהו מלמעלה חשב עליהם ורכש עבורם מתנה.

בחירת מתנות לראש השנה היא איננה משימה פשוטה, כאשר לרוב מי שמבצע זאת הם מחלקת הרווחה בחברה, משאבי אנוש או הבעלים של החברה במקרה של חברה קטנה. את רכישת המתנות ניתן לבצע אונליין בעזרת אתרי מסחר שונים או על ידי חברות העובדות בשיטה המסורתית – שליחת סוכן מכירות עם קטלוג המציע מגוון רב של אפשרויות לבחירה. מובן ששתי אופציות אלה הן נהדרות ומאפשרות  לצוות המטפל במתנות לבצע בחירה ביתר קלות.

המבחר כל כך רב, כיצד מתמקדים?

תקציב אישי – כדי לייעל את תהליך בחירת המתנות, חשוב מאוד להגדיר תקציב מראש, מה שיאפשר להם לקצר את התהליך ובכלל לא להביט במתנה שלא עומדת בתקציב שלכם. את התקציב ניתן לקבוע כתקציב אישי לכל מתנה, כלומר פר יחיד או תקציב כולל לכל המתנות יחד.

סגנון – חשוב מאוד שלא לבחור מתנות הזהות לשנים קודמות, הרי חזרה על אותן מתנות יכולה להיות מאכזבת מעט מצד העובדים, ולכן חשוב בכל שנה להפתיע את העובדים מחדש עם מתנה יוקרתית ושונה, ואולי כזאת שמתאימה לעידן המודרני.

מארז יפה – מתנה יכולה להיות מרשימה ויפה, אך כאשר היא מגיעה כמארז עטוף ויפה, אפקט ההפתעה מורגש עוד יותר ומאפשר למקבל המתנה ליהנות כפליים. ולכן, כדאי לבחור מארזים מדליקים כמו מארז יין עם שוקולדים, מארז סכינים, מארז מוצרי יודאיקה וכו'. אל תשכחו כמובן להוסיף צנצנת דבש או אלמנט המזכיר את ראש השנה.

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון סוגי מתנות לעובדים לראש השנה, כאשר העמותה מעסיקה בעלי מוגבלויות ומאפשרת להם להשתלב במעגל העבודה, ולכן תוכלו לרכוש מתנות איכותיות במיוחד וגם לתרום לקהילה. לרשותכם מגוון מתנות מרשימות שיקנו לעובדים טעם טוב – נותר לכם רק לבחור.