איך בוחרים מתנות לתלמידים לסוף השנה?

5 דק' קריאה

בכל שנה וועד הכיתה מתאסף ובוחר מתנות לתלמידים, כאלה שיאפשרו לתלמידים להיפרד זה מזה לתקופת חופשת הקיץ, בצורה נעימה. כיום רכישת מתנות לתלמידים היא דבר שבשגרה, ונראה כי בכל בית ספר יש את אותו הנוהג, כאשר לכל כיתה יש פחות או יותר את אותו התקציב, אך האתגר הוא למצוא מתנות מפתיעות לתלמידים, כאלה שהם יעשו בהם שימוש בחופשת הקיץ וגם יפתיעו אותם לטובה. כדי להקל עליכם את התהליך, אספנו למענכם כמה אפשרויות של מתנות, כך שנותר לכם לבחור את הסגנון ולהזמין בקלות

לפני שנתחיל, נסביר שכיום אין צורך לפקוד חנויות ולשוטט ברחבי העיר, אלא ניתן להזמין מתנות אונליין מאתרי אינטרנט המציעים קטלוגים של מתנות לבחירה, כאשר ישנה אפשרות לסנן את התוצאות על פי התקציב הרצוי לכל מתנה. לאחר בחירת המתנה, תוכלו לבחור במשלוח על הבית ולקבל את המתנות ארוזות ישר לפתח ביתכם.

אז אילו מתנות לתלמידים הכי פופולריות?

הדפסת תמונה על מוצר הטרנד של הדפסת תמונה על מוצר עוד לא נעלם מהעולם, עדין ילדים מתלהבים ממתנה זו והם מרגישים שהעניקו להם מתנה אישית. תוכלו להדפיס תמונה בודדת של כל ילד או להדפיס תמונה יפה של כל ילדי הכיתה על מגוון מוצרים כמו כוסות, כריות, תיקים, אלבומי תמונות ועוד.

גאדג'ט מדליק – אין ספק שהילדים של היום הם טכנולוגים ורובצים שעות מול מסכים ומול משחקי הפורטנייט, אז נכון שיש צורך להגביל אותם, אבל אפשר במקביל לרכוש להם גאדג'ט מדליק שישמש אותם בעל המשחק במחשב. אפשר מחמם קפה בכבל USB (הם יוכלו לחמם שם שוקו), רמקול בלוטוס מדליק, גאדג'טים לסלולר, אוזניות מדליקות, מאוורר שאפשר להטעין דרך המחשב ועוד מיני רבים.

ציוד למחנאות – בתקופת הקיץ הילדים יוצאים לים ולטיולים, ולכן אפשר לרכוש להם ציוד למחנאות המתאים לגילם כמו כיסא מתקפל, מחצלת, שמשייה, תיק מחנאות ועוד מגוון מוצרים מדליקים שישמשו אותם בנאמנות מחוץ לבית. מלבד זאת, תוכלו לרכוש להם תיק מימיה שנעשה מבוקש מאוד, כך שהם יוכלו לטייל להנאתם בטבע הפתוח ולשתות מים.

לרכוש מתנות לתלמידים ולתרום להקילה

עמותת מקום קטן בלב מציעה שפע של מתנות לתלמידים, בתקציבים וסגנונות שונים לבחירה. כלל המתנות נארזות על ידי בעלי מוגבלויות ונשלחות אליכם לפתח ביתכם או למשרד. באפשרותכם לבחור מבין היצע המתנות באתר, על פי התקציב שלכם, סגנון המתנה וליהנות מרכישה באתר מאובטח.