איך לבחור מתנות לשבועות לעובדי החברה?

5 דק' קריאה

חג השבועות הוא אחד החגים האובים על כולם, אנשים לובשים לבן, האווירה ברחובות העיר והקיבוצים קסומה וכולם מחפשים פעילויות מדליקות לילדים במושבים וקיבוצים. בחג השבועות נוהגים לאכול מוצרי חלב, משום שהתורה נמשלה לחלב, ולכן כולם מקדימים לרכוש גבינות מסוגים שונים כדי להכין פשטידות ועוגות גבינה טעימות. חג זה הוא הזדמנות נהדרת להעניק לעובדי החברה מתנות לשבועות, גם בגלל שזהו חג כל כך נחמד, וגם זוהי הזדמנות נהדרת להוקיר תודה לעובדים ולפרגן להם במתנות קטנות.

איך בוחרים מתנות לשבועות לעובדים?

ראשית, חשוב להבין שרכישת המתנה לא חייבת להיות כל כך קשה, היום תוכלו להיכנס לרשת האינטרנט ולראות מגוון סוגי מתנות הקשורות לחג השבועות, כאשר כל אתר מציע מגוון סוגי מתנות לבחירה, כך שנותר להם לעבור על קטלוג המתנות ולבחור את המתנה האהובה עליכם.

להיצמד לתקציב מסוים – אחת האופציות הטובות ביותר בבחירת מתנה, היא פשוט להיצמד לתקציב הקיים, וכך למעשה לאפשר לכם לבחור ביתר קלות את המתנה. דבר נוסף שיכול לסייע, הוא לבחור מארז ולשים בו מגוון מוצרים עד להגעה לתקציב שעומד ברשותכם.

אפשר גם משהו קטן, לא חייבים להגזים – המועדים המרכזיים של רכישת מתנות לעובדים הם לרוב בראש השנה וחג הפסח, אז העובדים ממתינים בשקיקה למתנה מרשימה, אולם מתנות לשבועות יכולות להיות סמליות וקטנות, כאלה שיעשו לעובדי טוב על הלב.

מתנה ברוח חג השבועות – האופציה האידיאלית היא לרכוש מתנות לשבועות ברוח החג, כמו למשל קרש חיתוך וסכין לחתוך גבינות. מוצרי אפייה, מארז ריבות ומטבלים, חומרי גלם להכנת עוגיות, כלי מטבח מדליקים, כלי הגשה יוקרתיים, טקסטיל, מפה יפה לשולחן ועוד.

ציוד למחנאות – חג שבעות הוא בדיוק הזמן שאנו יוצאים לבלות בחיק הטבע, ולכן תוכלו לרכוש לעובדים מתנות לשבועות בסגנון ציוד למחנאות שישמש אותם בטיולים. אפשר לרכוש ערכות קפה, ערכות פיקניק, כסאות או שולחנות מתקפלים, סט על האש, מחצלת, תיקים ועוד. כמו כן, אפשר להשקיע ולרכוש מתנות יוקרתיות יותר כמו אולרים מיוחדים, ערכות קפה יוקרתיות, מארזי יין איכותיים ועוד. 

בואו לרכוש מתנות ולתרום לקהילה

עמותת מקום קטן בלב מציעה שפע של מתנות לשבועות לעובדי החברה, בתקציבים וסגנונות שונים לבחירתכם. על ידי רכישת המתנות תוכלו לתרום לקהילה ולאפשר לנו להעסיק בעלי מוגבלויות ולאשר להם להיות שווים בחברה. כלל המתנות נארזות על ידי בעלי מוגבלויות ונשלחות אליכם על ידי שליח ישירות לפתח המשרד.