אילו מתנות לפורים נהוג לתת לעובדי החברה?

5 דק' קריאה

חג הפורים הוא אחד החגים השמחים בהם אנו מקיימים מנהגים רבים כמו תחפושות, משתה חג, קוראים במגילה ובין היתר גם את מצוות משלוח מתנות איש לרעהו. משנה לשנה הרף ש משלוחי מנות עולה, אם בעבר הורגלנו לקבל סלסלה ובה כמה חטיפים עטופים בנייר צלופן שקוף עם סרט, כיום הדבר שונה לחלוטין. ניתן למצוא מארזי פורים מרשימים מאוד ויוקרתיים המתאימים גם כמשלוח מנות לבני משפחה וגם לעובדים, ספקים ולקוחות בפאן העסקי.

הרצון לרכוש מתנות איש לרעהו לוקח ארגונים ועסקים צעד קדימה, והן מעניקים לעובדים שלהם מתנות לפורים שנראות כמו משלוח מתנות משודרג עם שפע של פריטים בפנים. המתנות יכולות להיות מארזים עם חטיפים, ועד בקבוקי יין יוקרתיים ושוקולדים איכותיים הארוזים בצורה מגרה. אם כך, נראה שכיום ארגונים אינם מסתפקים רק במשלוחי מנות פשוטים, אלא ממש משקיעים, בדיוק כפי שהם משקיעים במתנות לראש והשנה ופסח.

אז בואו נראה אילו מתנות נהג לרכוש בפורים

ראשית, נציין שמלבד עניין משלוח המנות, ישנו מנהג לשתות יין במשתה פורים אותו רבים עורכים בביתם ביום פורים לאחר קריאת המגילה. זו הסיבה שחברות מעניקות לעובדים שלהן ערכות יין מרשימות הכוללות יינות עטופים בצורה מרשימה. לרוב, המשולחים הללו יהיו כוללים גם סוגים שונים של ממתקים, פרלינים ועוד מיני מתיקה שכיף לקבל. ישנה אפשרות נוספת לרכישת מתנה מאוד יוקרתית למנהלים ואנשים קרובים והיא רכישת מארז יין יוקרתי בקופסה אב במארז קרטון ובו פרלינים או סט פותחנים המשלימים את האפקט. מובן שתוכלו להוסיף גם מעמד לבקבוקים מניקל או שלל פריטים נוספים להעשרת המתנה.

היכן ניתן לרכוש מתנות לפורים?

מתנות לפורים לעוביד החברה ניתן לרכוש בחנויות שונות מארזים או בחנויות המיועדות למכירת משקאות. אך אם מדובר ברכישת כמות גדולה של מתנות, העדיפות להזמין מארזים לפורים באתרי אינטרנט המציאים חנויות אונליין מרשימות ובהן שפע של מנות לבחירה בכל תקציב. רכישה באתרים אלה מאוד נוחה, הרי ניתן להזמין מתנות לפי תקציב המוגדר מראש, בכל כמות רצויה, לשלם בבטחה בכרטיס אשראי ולקבל את המשלוח ישירות למשרד או לפתח הבית.

עמותת מקום קטן בלב באתר מציעה מבחר עשיר של מתנות לפורים לכל מטרה ובכל תקציב. אתם מוזמנים לדפדף בין המוצרים, לסנן לפי קטגוריות או מחירים ולמצוא את המתנה המתאימה. העמותה מעסיקה אנשים בעלי מוגבלויות ונערים בסיכון, כך שתוכלו לרכוש מתנה ולתרום לקהילה.