אילו מתנות מומלץ לקנות בחגים?

5 דק' קריאה

החגים הבאים אלינו לטובה מבאים אתם בשורה של מתנות, בחברות רבות נהוג לתת מתנות גדולות בחגים פסח וראש השנה שכן הם נחשבים לחגים הגדולים המשפחתיים, בהם כל המשפחה סובבת סביב שולח  האוכל.

בחגים גדולים אלה נהוג לתת מתנות כדוגמת שובר לרכישת מתנות אשר איתו ניתן לקנות במספר רשתות הפזורות בכל הארץ, או לחלופין צ'ק עם סכום מכובד כמתנות לעובדים, חברות רבות דואגות לפנק את העובדים ומוסיפות בדרך כלל משהו קטן שמצטרף לשובר רכישה או לצ'ק זה יכול להיות משהו מארז שוקולד מתוק, עציץ , יין או ספל פרלינים וכרטיס גירוד או כל מתנה סמלית אחרת.

חברות שבוחרות לתת מתנות בדרך כלל מחפשות משהו ממאפייני החג, בשבועות זה יהיה גבינות, ביום העצמאות משהו למנגל, חנוכה מארז מתוק, יום האהבה משהו מפנק לבן/בת הזוג , בחג הפורים זה בדרך כלל משלוח מנות הכולל אוזני המן ומבחר מתוקים, בט"ו בשבט זה יהיה בדרך כלל עציץ, עץ האהבה, עץ האושר עץ השפע ודומיו. אפילו ביום המשפחה ינתנו מתנות עם מחשבה על כל המשפחה, משחק משפחתי או צידנית משפחתית מלאה בכל טוב. כך גם ביום האישה תינתן מתנה עם דגש על האישה כגון: תיק מתקפל, סט מניקור, מארזי ים המלח , או קרמים הכל יותאם לחג.

ישנם חברות שיגדילו לעשות ויבחרו מארזים מפנקים ואפילו מוצרי חשמל

האחראי בחברה על המתנות בדרך כלל יערוך סקר אינטרנטי יעבור בין החברות המציעות מתנות למכירה, את הסקר יעשה חודשים לפני החג, בעיקר אם זו חברה גדולה, שלה יש הרבה עובדים, על מנת לא לפספס מתנות לעובדים שוות הוא גם לא יוותר על מתנות שהם תרומה לקהילה, שאותם רוכשים מעמותות שמעסיקות  אנשים בעלי צרכים מיוחדים.   ואז יבחר את המתנה הראויה לעובדים בחברה שלו.

העובדים לעומת זה מחכים נלהבים ליום חלוקת המתנות, חלקם אכן יעדיפו את שובר הרכישה על מנת שתהייה להם אפשרות לבחור מה לרכוש, מתנה לעצמם, לבית או מצרכים לחג. צ'ק גם הוא יתקבל בברכה הוא פותח את כל האפשרויות, אולם תמיד יש את אלו שאוהבים את הפתעת המתנות, הם יחכו בסבלנות עד שיגיע היום ובו תימסר להם מתנת החג.

בעמותת מקום קטן בלב מבחר מתנות לכל חג,אתם מוזמנים להתרשם מהאתר שלנו ולבחור מתנה מושלמת לעובדים שלכם, ובאם תצטרכו צוות העובדים המסור ישמח לעזור לכם להתאים מתנה לכל תקציב.