בחירת מתנות לפסח

5 דק' קריאה

חג הפסח חג החירות, זהו אחד החגים הנחשבים ל"גדולים" בנושא מתנות, כל עסק גדול וקטן כל חברה בעצם כל מעסיק נותן לעובדיו בחג מתנה לחג פסח. מתנות לחג הפסח הפכו שם דבר המבחר הוא רב ומגוון, ניתן למצוא מתנות קטנות וסמליות אשר מצטרפות לצ'ק או כרטיס נטען שנותנים מתנה לעובדים, עציץ קטן , ברכה מיוחדת בתוספת זרעים או ברכה עם שוקולד, ספל מתוק ועוד.

מתנות לבית גם הם אהובות בחג הפסח, ברכת הבית, ספלים וקונפיטורות, קערות תחתיות המון המון אפשרויות. כמובן שיש מתנות לפסח גם במארזים גדולים ומרשימים הכוללים יין קונפיטורות מגבות ספלים קומקומים בונבוניירות אשר נארזו במארזים גדולים ומרשימים.

הן בחברות הגדולות שמעסיקות מאות ואלפי עובדים והן בחברות המעסיקות מאות או עשרות אנשים, אמון מנהל או מנהלת הרווחה על רכישת המתנה הם נדרשים להשקיע שעות בחיפוש המתנה המושלמת עבור העובדים שלהם, גם בבתי ספר בהם וועד העובדים או המנהלת רוכשים מתנות למורים מושקע זמן ומחשבה לבחירת המתנה.

ישנם חברות גדולות אשר להם מאות עובדים אשר מאפשרים בחירה למתנות בפסח הם מציעים מספר אופציות למתנות, העובדים מקבלים את האפשרויות והם צריכים להודיע מה בחרו, שיטה זו נותנת מרווח בחירה לעובד כך שכל עובד ועובד ייקח את המתנה הכי מתאימה לו, הדבר מצריך התארגנות של בחירת מתנות לפסח, להציג אותם בפליירים או באתר אינטרנט מיוחד בו יוכלו העובדים לראות ולבחור, לאחר מכן הם מוסרים את בחירתם לאיש האמון על כך בחברה שלהם, שמעביר את הבקשה. כך שלכל עובד מחכה המתנה שהוא בחר לחג

חברות אחרות בוחרות מתנה זהה לכולם, כך מגיעות כל המתנות למחלקה האמונה על החלוקה אשר אליה מגיעים העובדים ולוקחים בשמחה את המתנה שנבחרה עבורם. אכן האפשרות הראשונה נראית נוחה יותר בה העובדים בוחרים את המתנה בעצמם ויקבלו בדיוק מה שרצו, אולם לא כל חברה יכולה לבחור באופציה זו מכיוון שצריך מספר רב של עובדים וכן התארגנות לא קטנה על מנת להוציא מבצע כזה לפעול , זה דורש התארגנות רבה, והתעסקות גדולה בנושא, לא תמיד נוח לחברה לבחור באופציה זו.

בעמותת מקום קטן בלב ניתן לבחור בכל אופציה שתחפצו, מספר מתנות לבחירה, או מתנה זהה, מבחר מתנות רב באתר העמותה אשר יכול להתאים לכל חברה, מפעל, בית ספר או עסק. נשמח לעמוד לרשותכם בעזרה בהכוונה עד שתמצאו את המתנה הטובה ביותר עבור העובדים שלכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח