האופציות לרכישת מתנות ליום המשפחה

5 דק' קריאה

יום המשפחה הוא אחד הימים המרגשים בהם מציינים את המשפחה בישראל ובמדינות שונות ברחבי העולם. יום המשפחה נקרא גם יום האם ובישראל מציינים אותו השנה בתאריך ב25.2. בעולם מציינים את יום המשפחה ביום ראשון השני בחודש מאי, בעוד  בישראל מציינים את יום המשפחה בחורף, בתאריך עברי -ל' בשבט. יום זה מסמל גם את יום האם ומקומם של נשים בחברה, ולכן רבים נוהגים לרכוש מתנות ליום המשפחה ולהעניק לאימהות.

למה מציינים בישראל את יום המשפחה בתאריך עברי?

כפי שכתבנו, בניגוד למדינות אחרות בעולם המציינות את יום המשפחה בחודש מאי, בישראל מציינים אותו בתאריך עברי בחודש שבט, וזאת בעקבות תאריך מותה של הנרייטה סאלד, שהקימה את ארגון הנשים הציוניות, וכונתה "אם הילדים". רק נציין שמקור יום המשפחה הוא ביוון העתיקה  שהיה חג של האלה ההרה והמשיך בבריטניה כאשר אימהות קיבלו יום חופש ביום המשפחה על מנת שיוכלו לחגוג את היום המרגש עם בני משפחתם.

כמו כל חג יהודי או נוצרי, אנו ישראליים אוהבים למצוא סיבה לחגיגה, ולכן בישראל אומנם לא חוגגים את יום המשפחה כפי שחוגגים חגים אחרים, אבל עדיין מרבים לקנות לאנשים קרובים מתנות ליום המשפחה על מנת לציין את חג זה ולהוקיר תודה לאימהות. לרוב, בגנים ובתי ספר מציינים את חג זה ומבקשים מהילדים שיכינו הפתעות קטנות לאימהות. דבר נוסף, במקומות עבודת רבים נוהגים לחלק לעובדים מתנות ליום המשפחה, על מנת לציין את יום זה בצורה חגיגית.

מה אפשר לקנות כמתנות ליום המשפחה?

כפי שכתבנו, השנה חוגגים את יום המשפחה המכונה גם יום האם ב 25.1.20, וכלן מחלקות רווחה בארגונים רוכשות מתנות ליום המשפחה אותן מחלקים לעובדים. מתנות אלה בהחלט מרגשות ומעניקות לעובדים תחושה נפלאה שמישהו מלמעלה חשב עליהם. ישנם סוגים שונים של מתנות שניתן לרכוש, החל מכלי מטבח שימושיים, תכשיטים, גאדג'טים מיוחדים ועד מארזים ליום המשפחה מפנקים ומלאים בכל טוב.

האופציה של רכישת מארז יכולה להיות נהדרת, כיוון שניתן למצא אותו במגוון רב של מוצרים ופריטים, כאלה שכולם אוהבים לקבל. כאן באתר של עמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות ליום המשפחה, מארזים מהממים ועוד שפע של מתנות לכל סוגי החגים ובכל כמות רצויה. העמותה מעסיקה אנשים בעלי מוגבלויות, על מנת שיוכלו להשתלב כשווים בחברה, ולכן מדובר בתרומה לקהילה.