האם כדאי להוסיף צנצנת דבש למתנות לראש השנה?

5 דק' קריאה

ראש השנה בפתח וזהו הזמן הטוב ביותר להתחיל לחפש מתנות לראש השנה ולהעניק לאנשים היקרים לנו מכל. ראש השנה הוא אחד החגים המקסימים, יש בו אווירה מצוינת של התחלה חדשה, משפחתיות והרבה אהבה. לא משנה איזה מתנה נרצה לרכוש, תמיד נדחפת צנצנת דבש שיכולה להיות קטנה או גדולה, הרי הדבש המתוק הוא סוג של ממתק שמסתדר יפה עם כל מתנה ותמיד הוא יהיה שימושי בערב החג, אם זה להניח אותו על שולחן החג, להשתמש בו להכנת עוגות ואפילו מאכלים מבושלים עם דבש.

למה אוכלים דבש בראש השנה?

טבילת תפוח בדבש היא סמל לחג ראש השנה, אך שלא נסתכל על זה, כאשר אנו מדמיינים תפוח עם דבש, אנו נזכרים בראש השנה. הדבש המתוק למעשה שונה מהתפוח המתוק שיכול להגיע גם מעט חמצמץ. אך הדבש, מגיע מן הדבורה הנחשבת לעוקצנית, הרי הדבש אותו מייצרת הדבורה העוקצנית הוא מתוק. את התפוח בדבש אנו אוכלים בראש השנה כדי לזכור שגם מדבורה עוקצנית יכול לצאת מתוק, ממש כמו ראש השנה, חג של התחלה חדשה ומתוקה.

לאילו מתנות ניתן להוסיף צנצנת דבש?

לפני שנפרט את סוג המתנות שניתן להוסיף אליהן צנצנת דבש, נציין כי ישנה חשיבות רבה לבחור בדבש איכותי, כזה שכיף לקבל ולשים על שולחן החג. אם לא תרצו לצרף למתנה תפוח בדבש, תוכלו לצרף מיני פריטים אחרים העשויים מדבש כמו תערובת תיבול לעוף עם דבש, ריבה המשלבת דבש, עוגת דבש ואפילו צנצנת מעוצבת עם עוגיות דבש טעימות. את צנצנת הדבש תוכלו להוסיף לכל מתנה, בין אם מדובר על מארז שי לראש השנה, או אפילו מתנה גדולה ארוזה יפה. תמיד הדבש יראה יפה בכל מצב, ולכן אל תשכחו להוסיף אותו לכל מתנה.

רוצים להפתיע ובגדול?

לכו על קונצפט של מתנה המבוססת על דבש. תוכלו ליצור מארז שי מפנק עם מגוון פריטים על בסיס דבש כמו צנצנת דבש כמובן, מקל של דבש, צלחת הגשה של דבש ועוד. למארז המתוק תרתי משמע תוכלו להוסיף פריטים בגוון צהוב של דבש כמו מפה צהובה, מפיות צהובות, כלי הגשה צהובים וכך הלאה. אל תשכחו לארוז יפה בצלופן או בקופסה יפה, והנה לכם מתנה לראש השנה מקורית, מתוקה ומפתיעה.

מחפשים מתנות לראש השנה? באתר מקום קטן בלב תוכלו למצוא מגוון רב של מתנות לבני משפחה, לעובדי החברה, לחברים, לעמיתי בעבודה ועוד. כלל המתנות נארזות על ידי אנשים בעלי מוגבלויות, כך שתוכלו באותה ההזדמנות לתרום לקהילה.