האם נהוג לרכוש מתנות לחנוכה לעובדי החברה?

5 דק' קריאה

כל עסק ולו הקטן ביותר דואג לרווחת העובדים, הן מבחינת ארגון ימי גיבוש וכיף וכמובן גם מתנות לעובדים בחגי ישראל. אחד מהם הוא חג החנוכה הנחשב גם לחג האורות בו נהוג להעניק לילדים דמי חנוכה וגם מארזים מלאים בחטיפים ושוקולדים. מחלקות הרווחה של ארגונים מנצלים את חג החנוכה כדי להעניק לעובדים מתנות לחנוכה כדי לשפר את הרגשתם ולהעניק להם תחושה שמישהו חושב עליהם בכל חג. המתנות יכולות להיות מארז שהעובדים יעניקו לילדיהם, או מארז שהם בעצמם יוכלו לאכול הוא יכול להיות עם שוקולדים טעימים שכיף לנשנש תוך כדי עבודה.

עד כמה פופולרי לרכוש מתנות לחנוכה לעובדי החברה?

אז כן, רכישת מתנות לחנוכה בהחלט מקובלת ונפוצה כמעט בכל ארגון שמכבד את עצמו. כמו שרוכשים מתנה לראש השנה וחג הפסח, כך גם נהוג לרכוש לחג החנוכה, אך כמובן שבמקרה זה המתנה תהיה סמלית יותר, כלומר מתנה קטנה שיכולה להיות מארז שוקולדים שכיף מאוד לקבל, או מארז הכולל בתוכו נרות וסביבונים, אפשר גם מארז עם ריבות ומתכונים שגם הוא מתאים לחנוכה. הכל כמובן עניין של תקציב ועד כמה הארגון חושב להשקיע. מה שבטוח, אל תפספסו את ההזדמנות לפנק את עובדי החברה ולהוקיר להם על עבודתם הטובה.

האופציות לרכישת מתנות לחנוכה

מארזים צבעוניים – הכי כיף לקבל מארז עטוף ובו מיני פריטים וממתקים. למארז יש אפקט של הפתעה, ניתן לשים בו מגוון פריטים והכי כיף לקבל אותו. תוכלו למצוא מגוון רב של מארזים בצורת סביבון או חנוכייה, כאלה שהעובדים ישמחו להעניק לילדיהם טרם חג החנוכה ואפילו לחלק לאחיינים.

מארזי שוקולד – אם תרצו לרכש מתנה בסטייל, תוכלו לרכוש מארז יפה ובו שוקולדים, פרלינים, נרות ריחניים לבית, חנוכייה, בקבוק יין ועוד מגוון פריטים שכיף לקבל. מארזים אלה יעניקו לעובדים תחושה נפלאה ובכלל יכניסו למשרד את האווירה המיוחדת של חג החנוכה.

גאדג'טים – בגלל שמדובר במתנה לעובדי החברה, רבים חושבים דווקא על כיוון של גאדג'טים אליהם נתן לצרף גם שוקולדים ופרלינים במארז יפה ומכובד.  הגאדג'טים יכולים להיות מיני רבים, שהרי כיום תוכלו למצוא מגוון מוצרים מיוחדים שעובדים מאוד אוהבים לקבל.

לקנות מתנות לחנוכה ולתרום לקהילה

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון עשיר של מתנות לחנוכה, כמו מארזים מיוחדים, שוקולדים, חטיפים נרות מיוחדים שנעשים על ידי המשתקמים ועוד. העמותה מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים האורזים את המתנות באהבה, ולכן תוכלו גם לרכוש מתנות מיוחדים לעובדי החברה וגם לתרום לקהילה. לרשותכם מגוון רב של מוצרים לרכישה אונליין באתר החברה, עם אפשרות למשלוח מהיר עד לפתח משרדי החברה.