האפקט של נתינת מתנות לראש השנה לעובדי החברה

5 דק' קריאה

ראש השנה הוא זמן נהדר להעניק מתנות לאהובים שלנו, אם זה למשפחה המארחת, לחברים, לילדים, להורים, לבני הזוג וגם לעובדים. כאשר מדברים על רכישת מתנות לראש השנה לעובדי החברה, הדבר נחשב למורכב יותר, מכיוון שעל מחלקת הרווחה בארגון או על בעל העסק לדאוג למתנה איכותית ביותר שתעניק לעובדים תשומת לב מיוחדת.

לפני שנתחיל, נסביר כי כיום כל ארגון ולו הקטן ביותר מעניק לעובדים מתנות בכמה מועדים בולטים במהלך השנה, שהם בראש השנה, בחג הפסח וביום הולדתו של העובד. מובן שישנם ארגונים המגדילים ראש ומעניקים מתנות במועדים נוספים כמו ביום האישה, בחנוכה, בפורים, בשבועות, מתנה לילדי העובדים העולים לכיתה א' ועוד. אולם, ראש השנה הוא בהחלט אחד המועדים שבהם ארגונים משקיעים יותר, הן מבחינת מחשבה על המתנה והן מבחינת תקציב.

אז בואו נראה מהו האפקט של נתינת מתנות לעובדים?

תשומת לב והערכה – אין ספק שמתנות לראש השנה הן סוג של אמירת תודה. בואו לא נשכח שעובדי החברה מגיעים יום יום לעבודה והם חלק בלתי נפרד מהצלחת מרווחיותה, ולכן הענקת מתנות בחגים ובמועדים מעניקות תשומת לב לעובדים וגורמות להם לחשוב שמישהו מלמעלה חשב עליהם ומעריך מאוד את עבודתם המסורה.

מוטיבציה גבוהה – מתנה מעניקה לעובדים מוטיבציה, שהרי פעמים רבות עובדים מעניקים את נשמתם לארגון על מנת שיצליח, ולכן מתנה שכזאת נותנת להם מוטיבציה גבוהה לעבוד.

שימור העובדים – ידוע שכיום מאוד קשה לגייס עובדים נאמנים ומסורים, כמו גם הפיתוי לעבור מחברה לחברה גבוהה מאוד, ולכן חברות רבות משמרות את העובדים במגוון דרכים יצירתיות ומעניקים להם בונוסים, תכניות שימור וכו', וגם כמובן מעניקים להם מתנות בחגים ומועדים שונים כחלק מתכנית השימור שלהם.

קרבה לעובדים – בעת הענקת המתנות, מנהלים רבים מזמנים את העובדים לשיחה קצרה, סוג של ברכה אישית עם הענקת המתנה. מלבד זאת, בארגונים שונים המנהלים הבכירים או הבעלים מגיע ומעניק לכל עובד באופן אישי את המתנה ומברך אותו בברכת שנה טובה וגם מוקיר לו תודה על עבודתו. אין ספק שמהלך זה מקרב בין העובדים למנהלים ומעניק לעובדים תחושת שייכות מופלאה.

באתר מקום קטן בלב תוכלו למצוא מגוון רב של מתנות לראש השנה בכל תקציב רצוי. עמותת מקום קטן בלב מעסיקה עובדים בעלי מוגבלויות אשר אורזים לכל לקוח באהבה את המתנות, ולכן תוכלו גם לפנק את עובדי החברה במתנות אטרקטיביות במיוחד וגם לתרום לחברה.