הדילמה: מתנות לפסח גדולות או מארזים מפנקים?

5 דק' קריאה

חג הפסח מגיע ואיתו ההתגרשות הגדולה באוויר וכמובן גם השיחות במסדרונות החברה על מתנת החג. בכל ארגון או חברה נהוג להעניק לעובדי החברה מתנות, כאשר התקופות בהן מעסיקים מחפשים מתנות הם בראש השנה ובחג הפסח , אך ישנם ארגונים שמגדילים ראש ומעניקים במועדים נוספים. את החיפוש אחר המתנה האולטימטיבית לרוב עושים כחודשיים ואפילו שלושה חודשים מראש, כדי להתרשם מההיצע, לבחור נכון וגם כדי לקבל בזמן את המתנות ללא לחץ של זמן מצד הספקים.

ישנם ארגונים וחברות המעניקים תלושי שי לעובדים, אך נראה כי מגמה זו הולכת ונעלמת, משום שהמתנה אינה מפתיעה את העובדים, אלה ידועה מראש ללא כל אפקט ההפתעה הקיים ברכישת מתנה או מארז. ולכן, אם גם אתם רוצים להפתיע את העובדים, רכשו להם מתנה יוקרתית שתעשה להם טוב על הלב.

אז מה כדאי לבחור לעובדים, מארז מפנק או מתנה גדולה?

אם החלטתם ללכת על רכישת מתנות לפסח לעובדי החברה, דעו כי ממתינות לכם שלל אפשרויות לבחירה, אך כמובן שיהיה עליכם לבחור מתנה המתאימה לאופי העובדים וכמובן תואמת לתקציב שהצבתם מראש. עכשיו האתגר הבא הוא הדילמה בין מתנה גדולה למארז מפנק מלא בכל טוב. הבאנו בפניכם את היתרונות והחסרונות בכל אחד מהם.

מארז – כולם אוהבים לקבל מארזים, כי הם מפתיעים, מלאים בכל טוב ולרוב יש בהם גם דבר מאכל שיכול להיות שוקולד, סוכריות או פרלינים וגם מתנה ממשית שיכולה להיות כלי מטבח, אקססוריז ועוד מיני רבים. היתרון הבולט במארז הוא המראה היוקרתי שלו וגם שניתן למלא בו כל שתרצו על פי התקציב האישי שלכם וגם על פי דרג העובד ואופיו.

מתנה גדולה – רכישת מתנה גדולה יכולה להיות בהחלט מרשימה ויפה, אך כאן הדילמה גדולה יותר משום שיהיה עליכם לרכוש מתנה אחת מרשימה שתפתיע את העובדים. האפשריות יכולות להיות למשל מכשיר חשמלי, גאדג'ט מיוחד, ציוד למחנאות, כלי מטבח, מפות יפות ועוד.

אם אתם עדין מתלבטים, פשוט רכשו מארז מרשים עם שוקולדים ומתנה שימושית עם ערך מוסף.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח