טיפים לבחירת מתנות לראש השנה לעובדים

5 דק' קריאה

ראש השנה הוא אחד החגים האהובים על עובדי החברה, כיוון שאז מחלקת הרווחה והמנהלים הישירים מחלקים מתנות לראש השנה לעובדי החברה. מתנות אלה מעניקות לעובדים תחושב מופלאה שמישהו חשב עליהם ומעריך את עבודתם, ולכן מדובר במתנה עם ערך מוסף שיכולה לתרום רבות לאווירה הכללית ותחושת השייכות של העובדים לחברה.

בשל המשמעות הרבה של בחירת מתנות לראש השנה, מומלץ לתכנן ולבחור את סוג המתנות מבעוד מועד, כלומר את אופי התמתנה, התקציב המוקצה לטובת המתנות, יום החלוקה, הברכה האישית לעובדים וכו'. כדי לקצר לכם את תהליך בחירת המתנות, הבאנו בפניכם כמה טיפים נהדרים שיסייעו לכם לבחור ביתר קלות את המתנה.

שנתחיל?

להגדיר תקציב למתנות מראש

הגדרת תקציב היא עוגן להצלחת המשימה, הרי האפשרויות בשוק קורצות, ישנם אלפי סוגי מתנות שרק ממתינות לכם, ולכן הגדרת התקציב תוכל למקד אתכם ולסייע להגיע גם לבחירת המתנה המתאימה. את התקציב תוכלו להגדיר פר מתנה או סכום כללי לכל הפרויקט. מעבר לתקציב עליכם גם לדעת את כמות העובדים הזקוקים לקבל מתנה והאם תרצו לרכוש מתנה שונה ויקרה יותר למנהלים ובכירים בארגון.

חיפוש באתרים אונליין

בעבר היו שולחים נציג מכירות שהיה מגיע עם קטלוג למשרדי החברה ואולי עם כמה מתנות ומראה למחלקת הרווחה את האפשרויות והיו בוחרים את המתנה הרצויה. כיום, עידן האינטרנטי בא כדי לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים ומאפשר לנו לבצע רכישת מתנות לראש השנה דרך אתרי מסחר ידידותיים למשתמש וגם מאובטחים ומאפשרים תשלום בכרטיס אשראי. אופציה זו מאפשרת לכם להיכנס לאתרים אלה ופשוט ל בחור את המתנה הרצויה על פי התקציב ואופי המתנה שברצונכם לרכוש.

לרכוש מארז מפנק

בכל שנה בטח הענקתם מתנה אחת מרשימה ויפה, וודאי תרצו לגוון עם סגנון שונה של מתנה. אם עד היום לא הענקתים לעובדים מארזי שי יפים, זה הזמן המתאים ביותר לרכוש מארז שי מפנק מלא בכל טוב. למארז תוכלו להוסיף מגוון רב של מוצרים פריטים הקשורים לראש השנה כמו דבש, ריבות מיוחדות, כלי מטבח, כלי הגשה, שוקולדים ועוד מגוון פרטים. היתרון במארזים הוא אפקט הואוו שלהם, כזה שכל עובד חברה ישמח לקבל.

כאן באתר עמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא מגוון מתנות לראש השנה, להזמין אונליין ולקבל את המתנות עד לפתח הבית או המשרד. ת המתנות אורזים בעלי מוגבלויות, ולכן תוכלו באותה ההזדמנות לתרום חברה.