טיפים מעולים לרכישת מתנות לפסח

5 דק' קריאה

מתארחים אצל משפחה קרובה? מעסקים וזקוקים להעניק מתנה? אין ספק שאתם חייבים להרשים את מקבל המתנה ולרכוש מתנות לפסח מקוריות ומרשימות. הדילמה ברכישת המתנה אינה פשוטה, ולכן הבאנו בפניכם כמה טיפים מעולים לרכישת מתנות מושלמות המתאימות בדיוק לחג האביב.

שנתחיל?

הכירו את מקבל המתנה

כאשר אנו מכירים את מקבל המתנה קל לנו יותר לדיוק ולרכוש בדיוק מה שהוא אוהב. לדוגמה, אם הוא חובב ספורט, רכשו משהו שמתאים לספורט, אם היא חובבת בישול, רכשו כלי מטבח או גאדג'טים מדליקים למטבח. כך הלאה לגבי יתר מקבלי המתנה, רק חשוב מאוד גם לרכוש מתנה המתאימה לגילם של מקבלי המתנה כמו ילדים, נערים, בוגרים גיל השלישי ועוד.

התאימו את סגנון המתנה למקבל

ישנם סוגים שונים של מתנות לפסח, חלקן מתנות קלילות כמו גאדג'טים המתאימים לצעירים, חלקם מתנות יוקרתיות כמו מארסי יין המתאימים למנהלים בכירים וחלקם מתנות בסגנון סולידי המתאימים לגילאי 30-40 בערך. חשוב מאוד להתאים את סגנון המתנה למקבל, כך הוא ירגיש שקלעו בדיוק לטעמו ויבצע שימוש במתנה ולא יזרוק אותה כך סתם במגירה.

לכו על מארז מפתיע

לפעמים פשוט נגמרים לנו הרעיונות, במיוחד אם אנו רוכשים מתנות לפסח לעובדי החברה בכל שנה, ולכן תוכלו השנה להפתיע את העובדים עם מארזים מהממים שאפקט מפתיע. היופי ברכישת מארזים לפסח שניתן לשים מגוון פריטים בתוך המארז, על פי התקציב האישי שלנו ועל פי הסגנון של מקבל המתנה, למשל אם מקבל המתנה הוא בוגר, ניתן לשלב מארז של בקבוק יין, סט פותחנים, שוקולדים ועוד. דוגמה נוספת, אם מדובר על מתנה לאשה, ניתן לשלב כלי מטבח מרשימים או כלי הגשה ארוזים יפה במארז מכובד.

הצמדו לתקציב

תקציב הוא אחד השיקולים בבחירת מתנות לפסח, ולכן מומלץ מאוד להגדיר תקציב לכל מתנה, ואגב לא משנה אם תרצו לרכוש מתנה אחת בודדת או מתנה לעשרות עובדי החברה. הרעיון הוא להגדיר תקציב של מתנה אחת בודדת כפול מספר האנשים, או להגדיר תקציב כללי של כל המתנות. הגדרת התקציב תאפשר לכם להתמקד בבחירה ואפילו לסנן את המתנות באתר המתאימות לתקציב האישי שלכם.

אל תשכחו לצרף ברכה חמה

פעמים רבות מרוב שאנו מתמקדים בבחירת מתנה ייחודית, אנו שוכחים את הברכה הלבבית לרגל החג. אם מדובר במתנה אישית לבן משפחה, תוכלו לרכוש כרטיסי ברכה ולכתוב ברכה חמה. אם מדובר על מתנות לפסח לעובדי חברה, תוכלו לחרוט או להדפיס על המתנה ברכה, או לצרף פתק למארז ובה ברכה חמה לכלל עובדי החברה. דבר נוסף, אל תשכחו להיות יצירתיים!

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח