כך תבחרו מתנות לסוף שנה למורים ותלמידים וכמובן לגננות

5 דק' קריאה

סוף השנה ממש מגיע ואיתו הצורך לפנק את המורים ואת התלמידים על סיום שנה, במתנות לתלמידים במתנות למורים, שיהוו עבורם סוג של חותם רגע לפני החופשה. בסוף השנה הילדים והתלמידים נפרדים מהצוות החינוכי והולכים לבלות את החופש הגדול האהוב מאוד על ילדים. זהו הזמן המתאים ביותר לרכוש מתנות לתלמידים ומתנות למורים לסוף שנה, המורות והגננות שעמלו לחנך את ילדנו. לרוב, וועד הגן או וועד הכיתה דואג לרכוש מתנות לתלמידים וכן רוכש מתנות למורים, ולכן בכל שנה יש דילמה חדשה והיא – מה לקנות לצוות ומה לקנות לילדים? אז בואו נעשה סדר ונראה מה כדאי ולמה.

נתחיל עם מתנות למורים לסוף שנה

הצוות החינוכי נמצא לצד ילדנו בהלך כל השנה, הוא דואג לכל צרכם, נמצא בקשר מתמיד עם ההורים ועובד קשה יום יום כדי שכולם יהיו מרוצים – גם ההורים וגם הילדים. סוף השנה, הוא הזמן המתאים ביותר להוקיר להם תודה על פועלם, ולכן נהוג לרכוש מתנות למורים לסוף שנה. בכל שנה הדילמה קמה לתחייה מחדש, מה לקנות לצוות החינוכי? אגב, הצוות יכול להית המורות, המורים, הגננות, הסייעות וגם היועצות. האופציה הטובה ביותר היא לחלק את התקציב שיש, וכך להקציב לכל אחד מהצוות תקציב מסוים למתנה.

האופציות במקרה זה יכולות להיות מתנה הקשורה לקיץ כמו ערכת פיקניק, ציוד מחנאות, כלי מטבח, מארז שי מלא בפריטים מפנקים ועוד. מלבד זאת, תוכלו לחלק את המתנות, כלומר לכל איש חינוך להביא מתנה המתאימה לאופיו.

כך תבחרו מתנות לתלמידים

הילדים הנהדרים שלנו, כל כך שמחים שמגיע החופש הגדול, אז תמיד כיף לפנק אותם במתנת סוף שנה, אפשר לתת לילדים סט מטקות על מנת שיעשו קצת כושר, או אוזניות לטלפון שהן תמיד מתקבלות בברכה, בקבוקים, מטענים, יש אין ספור אופציות למתנות לתלמידים לסוף שנה

סוף שנה לילדי הגן

כמו שרוכשים מתנות לצוות החינוכי, כך גם רוכשים מתנות סוף שנה לילדי הגן כדי שתהיה להם מזכרת נעימה מהגן. המתנות במקרה זה יכולות להיות משהו שקשור לקיץ, אולם לבל לנו לשכוח כי מדובר במתנת פרידה, ולכן כדאי לרכוש מתנה עם משמעות עליה נמצאת תמונת הילד או תמונה של כל ילדי הגן. כיום תוכלו למצוא מגוון רב של פריטים שניתן להדפיס עליהם את תמונתם של הילדים כמו כוסות, תיקים, כסא לים, חולצות ועוד מגוון פריטים נוספים.

בעמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא מגוון מתנות לסוף שנה, בכל תקציב מתנות לתלמידים, מתנות למורים וגם מתנות לגננות. תוכלו לשוטט בין המתנות באתר ולקנות מתנה המתאימה לדרישות ולתקציב שלכם. אנו בעמותת מקום קטן בלב מעסיקים אנשים בעלי מוגבלויות, על מנת שיוכלו להשתלב בין שווים בחברה, ולכן רכישת המתנות תהווה תרומה משמעותית לקהילה.