כל היתרונות של רכישת מארזי שי לפסח

5 דק' קריאה

מארזים הם בהחלט מתנה מכובדת לכל אירוע או חג, הם מרשימים ויפים, ניתן להכניס בהם שפע של פריטים ואפילו לארוז אותם בקופסה או נייר יוקרתי והם יראו מיליון דולר. אם כך לא פלא שמארזי שי לפסח נהפכו לפופולריים ומבוקשים בכל חברה או ארגון המעניקים מתנות לעובדי החברה.

אחד הקשיים ברכישת מתנות לעובדי החברה הם הבחירה של סגנון המתנה, בעיקר כאשר אנו מדברים על מתנות לראש השנה או מתנות לפסח, שאז כל חברה או ארגון המכבדים את עצמם מעניקים לעובדי החברה מתנות. ההיצע בשוק הוא רב, כל חברה מציעה מגוון רב של מתנות הקשורות לחגים, חלקן מתנות פשוטות וחלקן יקרות מאוד, כאשר רובן חוזרות על עצמם. בעלי חברות או מנהלי רווחה בארגונים מעוניינים להפתיע בכל שנה מחדש את העובדים וודאי שלא לחזור שוב ושוב מידי שנה עם סגנון המתנה. אז אם עדין לא ניסיתם מארזי שי, דעו כי מדובר בבחירה מפתיעה במיוחד.

מה לארוז לכם?

אז אם החלטתם ללכת על מארזי שי לפסח, כעת נותר לכם לבחור את סוג המארז ומה תרצו לשים בתוכו. גם כאן יש לכם שתי אופציות; האחת היא לרכוש מארז שי מוכן ובו פריטים שונים כמו שוקולדים, פרלינים, בקבוק יין, כלי מטבח ועוד. האופציה השנייה היא לבחור את הפריטים שתרצו לשים בתוך המארז האופציות כמובן רבות, אך כאן דווקא תוכלו לבחור את הפריטים על פי התקציב העומד לרשותכם. דבר נוסף, בחברות רבות נהוג לתת מתנות על פי דרג או וותק העובדים, כלומר לעובדים בכירים להעניק מתנות יוקרתיות יותר וכך הלאה. גם כאן תוכלו לשנות את הפריט המרכזי ליוקרתי יותר בהתאם לדרג העובד.

הקדשה אישית לכל עובד

על המארז תוכלו להוסיף ברכה אישית לכל עובד, או ברכה כללית ממנכ"ל או מייסד החברה. תוכלו להצמיד בקלות רבה את הברכה למארז ולהוסיף לו שיק מיוחד. לגבי עטיפת המארז, תוכלו לבחור קופסה יוקרתית שבה יסתתרו הפריטים או לבחור נייר צלופן יפה ולארוז את הפריטים עם סרט סאטן.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח