למה כדאי לקנות דווקא מארזים לטו בשבט?

5 דק' קריאה

אין הרגשה טובה יותר מלקבל מארז מלא בכל טוב ארוז יפה בקופסה מעוצבת וממותגת. כיום יותר ויותר ארגונים ועסקים מעדיפים לוותר על מתנות בודדות ולרכוש לעובדיהם מארז באפקט וואו ובו מגוון עשיר של פריטים. כאשר אנו מדברים על חג טו בשבט, נראה שמארז הוא בהחלט מתנה שווה שכיף לקבל, ולכן אם גם אתם מחפשים מארזים לט"ו בשבט, הגעתם למקום הנכון.

אז בואו נראה אילו פריטים אפשר לשלב במארזים לטו בשבט:

ללכת על מארז בייסיק – האופציה המקובלת ביותר בראש השנה היא רכישת פירות יבשים, הרי בחג אנחנו אוכלים שבע מינים של פירות, כדי להוקיר תודה לאדמה המצמיחה לנו פירות. תוכלו למצוא מגוון רב של מארזים ובהם פירות יבשים צבעוניים המקשטים את המארז ומקנים לו אפקט של וואוו.

מארז מתבלים ותבלינים – אופציה נוספת היא ללכת על מארז המכיל מגוון מטבלים מיוחדים שכיף לקבל. כמו כן, ניתן למצוא מארזים המכילים גם ריבות, מטבלים מיוחדים, שמן זית ומגוון מאכלים נוספים שכיף להכניס למטבח.

מארז שוקולדים ופירות יבשים – אם לא תרצו לוותר על פירות יבשים אבל להוסיף למארזים משהו מתקו, תוכלו לשלב במארז שוקולדים ופרלינים, ואפילו כאלה שעשויים מפירות יבשים. אפשר כמובן גם וגם, כלומר מארז המכיל גם שוקולדים טעמים וגם פירות יבשים במגוון רב של צבעים.

עציצים – בחג טו בשב אנו נוהגים לשתול עצים, ולכן אין מתאים יותר ממארז של עציצים יפה. המארז יכול להכיל צמחי תבלין שאפשר לגדל בבית, עציצים מבטון מעוצבים, סוקולנטיים יפים, עצי אהבה, עצי אושר ועוד. למארזים הללו תוכלו גם להוסיף פריטים נוספים על פי התקציב שלכם.

מעמדים וקישוטים בצורת עצים – אם תרצו לגוון, תוכלו לרכוש מגוון פריטים מיוחדים למשרד או לבית המעוצבים בצורת עץ ומזכירים את חג טו בשבט. לדוגמה, מעמד לניירות משרד בצורת עץ, מעמד לתמונות ועוד.

מארז ספל תה – כל הקשור לצמחים יכול להיות רעיון טוב למתנה. לדוגמה סט חליטה של צמחים עם ספל תה, כוס תרמית, מתקן חליטה לתה, קופסה עם תה מיוחד בטעמים שונים ועוד. למארזים מסוג זה תוכלו להוסיף עוגיות מיוחדות עם פירות יבשים או קופסה קטנה עם פירות יבשים שניתן לנשנש עם חליטת התה.

רוצים לרכוש מארזים לט"ו בשבט?

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון רב של מארזים לראש השנה. כלל המארזים נארזים על ידי אנשים בעלי מוגבלויות, ולכן תוכלו לקנות מתנות לעובדים וגם לתרום לקהילה.