למה כדאי לקנות מתנות לראש השנה מעמותות העוסקות בתחום?

5 דק' קריאה

נושא רכישת מתנות לעובדי החברה עולה פעמיים בשנה, שהרי כיום כל חברה המכבדת את עצמה רוכשת מתנות לעובדים בשני מועדים מרכזיים בשנה – ראש השנה וחג הפסח. מובן שישנן חברות שמגדילות לעשות ורוכשות מתנות במועדים נוספים כמו ביום הולדתו של העובד, בשבועות, חנוכה, יום האישה, יום המשפחה ובמועדים נוספים. אולם, הרכישה היקרה והמשמעותית תהיה בראש השנה ובפסח. 

אם בעבר חברות וארגונים היות מזמינות מנהל מכירות שיציג קטלוג מוצרים מטעם חברות העוסקות בתחום מתנות לראש השנה לעובדים, שהרי כיום הדבר שונה לחלוטין, כיוון שעידן האינטרנט שינה את פני התחום ומאפשר לנו לעיין בקטלוג המוצרים דרך אתר האינטרנט ולבחור את המתנות הרצויות. דבר נוסף שנכנס חזק לתחום הוא רכישת מתנות לראש השנה או לפסח מעמותות העוסקות בתחום. 

עמותות אלה מעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות או אנשים העוברים שיקום, וכך הן מאפשרות לאותם אנשים לעבוד כשווים בחברה. מלבד זאת, עמותות אלה מחזיקות באתרי אינטרנט ידידותיים, אותם תוכלו למצוא בחיפוש מהיר בגוגל ולמצוא שפע של מתנות לעובדי החברה במגוון תקציבים שונים לבחירה. אם כך, לא פלא שארגוני ענק וחברות מתחומים שונים מעדיפים להזמין מתנות לראש השנה מהעמותות הללו. 

בואו נראה למה כדאי לרכוש מתנות לעובדים מעמותות:

תרומה לקהילה – ברכישת מתנות לראש השנה מעמותה, אתם למעשה תורמים לקהילה, כיוון שכך תוכלו לאפשר ליותר אנשים בעלי מוגבלויות לצאת לשוק העבודה במקום לשבת בבית ולהיתמך בקצבאות. מעבר לכך, מדובר על דוגמה חיובית המועברת לעובדי החברה. 

מגוון אפשרויות לבחירה – הביקוש למתנות מעמותות עשה את שלו, ולכן עמותות אלה מגוונות מפעם לפעם את "קולקציית" המתנות, כך שתוכלו למצוא מגוון רב של מתנות שימושיות ואפילו גאדג'טים שיפתיעו את העובדים.

אפשרות הדפסה על המוצרים – עמותות העוסקות בתחום מפותחות מאות ומציעות אפשרות הדפסה, צריבה או חריטה על המוצרים, כך שתוכלו להדפיס על המתנות את לוגו החברה או ברכה מיוחדת לכל עובד.

מארזים מרהיבים – בשל העובדה שיד אדם אורזת את המתנות, תוכלו לקבל מגוון רב של מארזי שי לחג בעיצובים מיוחדים ובכל מארז שתבחרו. תוכלו גם להכניס למארזים הללו כמה מתנות יחד ופשוט להפתיע את העובדים. 

עמותת מקום קטן בלב מספקת מגוון רחב של מתנות לראש השנה לעובדים. העמותה מעסיקה כ-70 אנשים משתקמים ובעלי מוגבלויות אשר אורזים בקפידה כל מתנה ודואגים שכל לקוח ייצא מרוצה. תוכלו לעיין בקטלוג המתנות באתר, להזמין בקלות ולקבל את המארזים עד לפתח המשרד.