למה כדאי לרכוש לעובדים דווקא מארזים לפורים?

5 דק' קריאה

רכישת מארז לפורים היא רכישה נהדרת, הרי במארז ניתן לשים פריטים רבים, לעטוף יפה והנה לכם מתנה נוצצת ומרשימה. כמובן שניתן גם להתאים את הפריטים שיהיו במארזים לפי התקציב הרצוי ועל פי אופי העובדים, וכך לזרז את התהליך.

חג הפורים הוא הזדמנות נהדרת לרכוש מתנות לעובדי החברה, הרי כל ארגון שמכבד את עצמו מעניק לעובדים מתנות בכמה מועדים מרכזיים, ובניהם גם בחג הפורים. מתנות אלה נותנת לעובדים הרגשה טובה, אפילו בתקציב נמוך יחסית. הדילמה של רכישת המתנה מוכרת מאוד, הרי קיימות אופציות רבות של מתנות בסגנונות ותקציבים שונים, ולכן רכישת מארזים יכולה להיות רעיון נהדר.

משוקולדים ועד בקבוקי יין

היופי במארזים לפורים שניתן לשלב בהם מגוון רב של פריטים בהתאם לתקציב שלכם, החל מבקבוקי יין יפים ועד שוקולדים וחטיפים טעימים שיוסיפו מתיקות לחג הפורים העליז. פשוט בוחרים את התקציב לכל מתנה, ובהתאם לכך משלבים את הפריטים במארז. ככל שהתקציב יהיה גבוהה יותר, כך תוכלו לאבזר את המארז ואפילו להשקיע באריזת קרטון ממותגת ויפה שעושה אפקט של ואוו. כמובן שניתן גם בתקציבים קטנים יותר לרכוש מתנות לפורים מרשימות ויפות, הרי כמו שאמרים – העיקר הכוונה.

רעיונות מארזים לפורים

אם גם אתם מעוניינים לרכוש מארזים לפורים לעובדים, השקיעו במארז יפה שיתן למתנה אפקט של וואוו. מובן שקודם יש לבחור את תכולת המארז, כך תוכלו להתאים את המידות הנכונות של העטיפה. אז בואו נראה מהן האופציות:

  • מארז מסורתי מקרטון בצורה של אוזן המן או מסיכה שמזכירה את המתנות שנותנים לילדים בגנים ובבתי הספר.
  • ללכת על המראה המסורתי עם סלסילת קש יפה שניתן לבצע בה שימוש חוזר לאחסון פרטים בבית.
  • אריזת קרטון מרובעת או מלבנית ועליה מודפס לוגו החברה עם סלוגנים ואיחולים לעובדים.
  • מתנה שהיא אריזה כמו כלי מטבח יפים ובהם ניתן למלא ממתקים ושוקולדים ולעטוף יפה בצלופן.
  • מגש יפה שיכול להיות כלי הגשה מיוחד לארוחת החג, ובו לסדר יפה ממתקים, יין ושלל פריטים נוספים שיעשירו את המתנה.

אנו בעמותת מקום קטן בלב מציעים מגוון מתנות לפורים לעובדי החברה, לבני משפחה או לאנשים אהובים. העמותה שלנו מעסיקה אנשים בעלי מוגבלויות ומאפשרת להם להשתלב כשווים בחברה. עובדים אלה מסייעים לארוז את המתנות באהבה, ולכן תוכלו לרכוש מתנות לפורים ולתרום לקהילה. באתר תוכלו למצוא מגוון רב של מתנות לבחירה על פי תקציב מסוים, סגנון מתנה וכו'.