מארזים לילדים לחנוכה – מארזים מוכנים או בהרכבה עצמית? מה יותר משתלם

5 דק' קריאה

חג החנוכה הוא חג האהוב מאוד על ילדים, בו הם יוכלו לקבל דמי חנוכה, להדליק חנוכייה וליהנות מזמן איכות על משפחותיהם. כיום כמעט בכל בית מדליקים חנוכייה עם הילדים, מפזמים שירי חנוכה, אוכלים סופגניות ולביבות וגם מחלקים מארזים לילדים לחנוכה. ילדים מחכים בקוצר רוח למארזים, וכמעט שאין ילד שלא מקבל אותם, אם זה מהגן, מהוריו, מהסבא והסבתא ואפילו מארז שחילקו להוריו במקום העבודה.

מארזים שכולם אוהבים

את המארזים לחנוכה כולם אוהבים לקבל, כיוון שהם לרוב עמוסים בחטיפים ושוקולדים שילדים מאוד אוהבים לקבל. המארז עצמו יהיה מקרטון נייר המעוצב בצורה של סביבון או חנוכייה ומגיע במגוון גדלים ובתוכו סוגים שונים של שוקולדים וחטיפים. ישנם מארזים שתוכלו גם למצוא בהם מתנה קטנה לילדים כמו ערכת יצירה ברוח חג החנוכה, סביבון, חנוכייה קטנה, נרות או סתם משחק נחמד שילדים אוהבים. בקיצור, לא משנה איזה מארז תרכשו, הילדים תמיד ישמחו לקבל אותו כסוג של דמי חנוכה.

לקנות מארז או להכין לבד, מה כדאי?

רבים שואלים את עצמם האם כדאי להכין לבד מארזים לילדים לחנוכה, או לרכוש בצורה מרוכזת מארזים מוכנים. הדילמה בהחלט מובנת, לעתים גם משיקולי תקציב, אך לפני שאתם רצים להרכיב מארז לבד, כדאי שתקראו את היתרונות של רכישת מארזים מוכנים מול הכנת מארז:

פחות בלגן – רכישת מארז מוכן מאפשרת לכם ליהנות מכמה שפחות בלגן, הרי יש צורך לרכוש כל דבר בנפרד כמו את החטיפים, את המארזים, את ההפתעות וכו'. מובן שאת כל אלה יש גם צורך לסחוב הביתה או לבית הספר / לגן ולעבוד שעות כדי לארוז לכל ילד את המארז. ברכישת מארז מוכן אתם חוסכים את כל הבלגן.

מחיר זול יותר – רכישת מארז מוכן זולה יותר, כיוון שתוכלו לבחור את גודל המארז והתקציב שיש ברשותכם כפול כמות הילדים ופשוט לקבל את המארזים עד לפתח הבית בכל כמות שתרצו. רק לסבר את האוזן, רכישת מארזים מוכנים תהיה זולה יותר ביחס להרכבה עצמית של מארזים.

לרכוש מארזים ולתרום לקהילה – כיום תוכלו למצוא עמותות המציעות מארזים לילדים לחנוכה הנארזים על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים, כך שתוכלו לרכוש מארזים לילדים וגם לתרום לקהילה. מדובר על מארזים עם ערך מוסף, כך תוכלו  לספר לילדים מי הכין את המארזים, ולהעביר להם מסר של נתינה, אהבה וקבלת האחר.