מארזים לפסח כמתנה מפתיעה לעובדי החברה

5 דק' קריאה

בכל שנה נהוג להעניק לעובדים מתנות לפסח במגוון רב של סגנונות. מתנות אלה משמשות כאות הערכה על עבודתם המסורה. כיום כל ארגון מעניק לעובדים מתנות בשלושה מועדים במהלך השנה שהם בראש השנה, חג הפסח וביום הולדתו של העובד. כמובן שישנם ארגונים מפנקים המעניקים מתנות לעובדים במועדים נוספים כמו בפורים, שבועות, חנוכה, יום האישה וחגים נוספים.

למה נהוג להעניק מתנות לפסח לעובדי החברה?

התחרות הקשה בין החברות והארגונים בשוק מוכרת היטב, הרי כל ארגון רוצה לפנק את העובדים ולשמר אותם, על מנת שישארו בחברה שנים רבות. אם כך עסקים וארגונים רבים פותחים את כיסם ומפנקים את העובדים במתנות מיוחדות. ניתן לראות את הפינוקים לא רק במתנות, אלא גם בארגון ימי כיף וגיבוש, בחופשות, בהטבות ובמגוון דברים קטנים שעושים טוב על הלב. גם נתינת מתנות במועדים שונים הם חלק חשוב מרווחת, וככל שהארגון יהיה נדיב יותר וישקיע במארזים ומתנות יפות, כך העובדים יהנו מכל יום בעבודתם.

אז אילו סגנונות של מארזים לפסח מומלץ לקנות?

כולם אוהבים דברים מיוחדים ומתנות יפות, ולכן מארזים לפסח הם מתנה נהדרת. המארז משדר משהו אחר, ולא מתנה שגרתית שכולם נותנים. לדוגמה הוספה של גאדג'ט מיוחד וחדשני במארז, מתנה המשלבת טכנולוגיה ומוצרים מוקפדים ומיוחדים שאנחנו לא קונים סתם כך לעצמנו. כמובן שהמתנה יכולה להיות ארוזה יפה עם מיתוג מיוחד וברכה שמחממת את הלב.

מארזים עם רגש שמדברים לעובדים 

מארזים לפסח עם רגש יכולות בהחלט להפתיע את העובדים ולגרום להם להבין שצוות ההנהלה של החברה חשב עליהם וניסה לרגש בדרך מקורית. לדוגמה, מארז עם רגש יכול להכיל מסגרת של תמונות למשרד, הדפסה של תמונת העובד על מוצר ובכלל כל אלמנט שיגרום למתנה ליראות אישית ולא כללית של כל העובדים.

השקיעו במתנות מיוחדות למנהלים בכירים

כיום ארגונים עושים הפרדה בין מתנות לעובדים לבין מתנות לבכירים, על מנת לתת למנהלים תחושה שהם מובילים ומוערכים. תכלו לרכוש לבכירים מגוון מארזים לפסח עם פריטים יוקרתיים כמו מארזי יין מיוחדים, סט פותחנים יוקרתי, שוקולדים ופרלינים, מעמד לבקבוק יין, משחק חשיבה מאתגרים, מסגרת יפה לשילוב תמונות בני המשפחה ועוד.

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון מארזים לפסח בכל סגנון רצוי, החל ממארזים יוקרתיים ועד מארזים קטנים. באתר תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לבחירה, כאשר כל המתנות נארזות על ידי עובדים מיוחדים בעלי מוגבלויות המשתלבים בעמותה כשווים בין כולם. 

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח