מבחר מגוון של מתנות ליום האישה

5 דק' קריאה

יום האישה בא לומר תודה שאת, לציין את התהפוכות שעברו הנשים במהלך כל ההיסטוריה, בעבר היינו נחותות, אישה לא יכלה להיבחר או להצביע ולא להשפיע.

מאז עברו מאות ועשרות שנים התקדמנו והיום אנחנו פה חזקות יש לנו נוכחות ויש לנו מה לומר בכל נושא ושיח.

אז לכבוד יום האישה אנחנו נוהגות להתפנק ולכייף ובעיקר לקבל מתנות ליום האישה.

ישנו מבחר של מתנות ליום האישה שכל אישה תשמח לקבל, בחרנו כאן מבחר מתנות המיוצרות או משווקות על ידי עמותות וכך בזמן שאנו מקבלות מתנה ליום האישה אנחנו על הדרך מחזקים אוכלוסייה חלשה, אנשים בעלי צרכים מיוחדים, ובוחרים לרכוש מהם את המתנה שלנו ליום האישה.

ממי לרכוש מתנה ליום האישה?

כדאי לרכוש מתנה ליום האישה מעמותות או עסקים אשר מעסיקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים, ישנו מוטיב של תרומה לקהילה בתוך המתנה, לדוגמה: עמותת מקום קטן בלב, אשר מיקומה בטירת הכרמל מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים ומוכרת ומייצרת מתנות ליום האישה.

איזה רעיונות מתנות ליום האישה יש?

ישנו מבחר רב של מתנות ליום האישה, צעיפים, תחתיות, תיקים, כובעים, ספלים, סטים של טיפוח ים המלח.

שנפרט?

צעיפים – צעיפים בכל מיני צבעים ובכל מיני גדלים וצורות, כל אישה תמצא שם משהו שתאהב.

תחתיות – תחתיות מדליקות עם איורים וכיתובים מותאמים ליום האישה

תיקים – נשים אוהבות תיקים, מבחר תיקים ליום האישה מקש, מבד, לים, לערב, לאיפור, כל מה שחלמתם אצלנו באתר.

כובעים – כובעים עם שוליים גדולים, כובעי קש, וסתם כובעים.

סטים של ים המלח – סטים נהדרים המכילים קרמים ידיים / רגליים / גוף , חמאת גוף, בוץ וגם מלח מים המלח, סבונים מיוחדים הכל נארז בערכות יפות.

ספלים – ספלים יפהפים עם איורים וכיתובים במיוחד ליום האישה, הם באים גם כסט עם התחתיות.

השנה יצאה עמותת מקום קטן בלב עם ליין של מחזיקי מפתחות עם מילות השראה במיוחד לנשים, האיורים מקסימים וכן הכיתובים, מתנה מדליקה שכל אישה תשמח לקבל.

כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר של עמותת מקום קטן בלב, ללחוץ על יום האישה, ושם יתגלו בפניכם מבחר מתנות רב ליום האישה, החל ממתנות בתקציב סמלי וכלה במתנות יקרות.

כפי שציינו העמותה מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים, אשר אורזים עבורכם את המתנות (את הספלים ואת מחזיקי המפתחות הם עושים בעצמם) על כן כל רכישה גורמת להם גאווה גדולה שבחרתם בהם.