מבחר מתנות יוקרתיות לחג העצמאות

5 דק' קריאה

יום העצמאות הוא חגה של מדינת ישראל, הפלא שקוראים לו מדינת ישראל, מקבץ עולים מכל העמים אשר נרדפו בידי משטרים חשוכים ואנשים רעים ללא סיבה, היהודים הומתו, ואלו ששרדו סבלו סבל רב והושפלו קשות, עד שתמה המלחמה הארורה, שלאחריה החלו להגיע יהודים לארץ ישראל, עליה לא חוקית החלה בהתחלה עד שלאחר מאמצים גדולים הוכרזה מדינת ישראל ויחד איתה התאפשרה העליה לארץ ישראל. רוב היהודים בחרו לעלות לישראל ולהתיישב בה הם עלו חלקם בדרכים חוקיות וחלקם בדרכים עקלקלות, התיישבו כאן בארץ ישראל והחליטו להקים פה את מדינת היהודים ואת דור ההמשך שלהם.

זהו כמובן החג שמסמל יותר מכל את נצחון מלחמת העצמאות ואת התבססות וישיבת העם היהודי בארץ ישראל.הרי זה פלא שמקבץ של אנשים מארצות שונות דוברי שפות שונות הגיעו לכאן ובנו כאן מדינה לתפארת מדינת ישראל. מדינה חזקה, מדינה מצליחה, מדינה קטנה שעושה הדים בכל העולם.  יש קשיים בדרך אבל אנשים חדורי מטרה לא מוותרים בקלות.יחד עם יום העצמאות בצמוד אליו חלק בלתי נפרד ממנו, זה יום הזכרון בו אנו נזכרים בנופלים אשר נפלו במלחמות ישראל, בתוך מדינת ישראל או מעבר לקוי מדינת ישראל, במדינות אוייב או בפעולות אשר מחוץ לארץ ישראל, אשר בזכותם יש לנו מדינה, והם רבים רבים וטובים אשר הקריבו את חייהם על מנת שאנו נחייה פה.

בבוקר אנו פוקדים את בתי העלמין לזכרם ובערב אנו חוגגים את יום העצמאות

כל אחד חוגג את החג בצורה שונה, יש ישובים העושים הפקות גדולות עם מיטב זמרים, קומיקאים ולהקות זיקוקים שירים וריקודים, יש העושים מסיבות פאר, אליהם מוזמנים חוגגים רבים ויש החוגגים בצורה אינטימית משפחתית.למחרת היום יוצאים מליוני ישראליים לאתרי הטבע לטיולים ופיקניקים על מנת לחגוג את יום העצמאות.

ואיך כל זה מתקשר למתנות ליום העצמאות?

חברות וארגונים רבים בוחרים להעניק לעובדים שלהם ביום חג חשוב זה מתנות ליום העצמאות, מתנות קטנות אשר יציינו את החג החשוב הזה.בעמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא מבחר מתנות ליום העצמאות.ציוד קמפינג, צידניות בגדלים שונים, סטים של סכינים, סטים של מנגלים בגדלים וצורות שונים, שוקולד בכיתוב יום עצמאות שמח, עציצים בעיצובים שונים, מרעננים צבעוניים שכיף לקבלאז כשאתם בוחרים להעניק לעובדים שלכם מתנות ליום העצמאות, בחרו מתנה עם תרומה לקהילה, מתנה מעמותה שמעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים, אנשים שגורלם לא שפר אליהם, ואתם יכולים להעניק להם תקווה שחיים אחרים, חיים של תעסוקה, חיים רגילים כמו שלכם. חיים אשר נותנים תקווה גם לחלשים בחברה.מתנות ליום העצמאות מעמותת מקום קטן בלב!