מבחר מתנות ליום האישה

5 דק' קריאה

יום האישה, איזה כיף ביום האישה, אנחנו מרגישות בו גאווה על היותנו נשים, רואות את כל העשייה שלנו, חלק רואות את ההתפתחות המקצועית/אישית שלהן וחלק את גאוות המשפחה שלהן. כל השנה עובדות עוזרות מטפלות מבשלות מקשיבות מנקות מתרוצצות ויום אחד בשנה, יום אחד הוא שלנו רק שלנו, יום האישה.

ומה יותר מכל אוהבת אישה?

אהה יותר מכל אישה אוהבת מתנה. וביום מיוחד זה כל אישה שמחה לקבל מתנה ליום האישה. אכן ביום זה נהוג לתת מתנות ליום האישה,מתנה מהחבר מתנה מהבעל מתנה מהעבודה,לא משנה ממי העיקר שתהיה מתנה ליום האישה.

איזה מתנה אוהבות נשים ליום האישה?

יום האישה חל בחודש מרץ, זה סוף החורף תחילת האביב, עדיין אפשר לתת מתנה ליום האישה מתנה עם תזכורת של חורף, מטריות, וקומקומים. אפשר לתת מתנה ליום האישה צעיף, נשים אוהבות צעיפים. סט מניקור כל אישה חייבת,קרמים לידים, לרגלים לגוף כל אישה אוהבת. ספל מושקע, או נרות עם לב , גם סבוניים ריחניים יתקבלו בשמחה. שוקולדים לב, או סתם שוקולד תמיד תמיד יתקבל בשמחה. גם מארזים מתוקים עושים טוב על הלב.. בקיצור נשים אוהבות הכל ואם אפשר הכל לארוז יחדיו זה יהיה פשוט מושלם.

רוב המעסיקים נותנים מתנות בראש השנה ובפסח שהם החגים הגדולים בהם נותנים בעיקר תלושים או מתנה משפחתית ולא אישית ורק ביום האישה משתדלים לתת מתנה שהיא כולה מתנה ליום האישה. כאשר נותנים לאישה מתנה בעבודה, ההתייחסות אליה באופן ממוקד גורמת לה להמון אמפתיה למקום העבודה, כך שזו מתנה מושקעת כאשר מחזירה בחזרה.

מה עושים עם הגברים בעבודה, הגברים תמיד יכולים לקחת את המתנה עבור הנשים שלהם או החברות שלהם, גם הן תשמחנה מאוד לקבל מתנה. בעמותת מקום קטן בלב ניתן למצוא מבחר מתנות ליום האישה, ניתן להרכיב מארזים לשלב בין מתנות. כל שאנחנו צריכים זה תקציב וכמות עובדות ואנו נתאים עבורכם מתנה מקסימה ליום האישה.

מעסיקים,פנו אלינו. עמותת מקום קטן בלב, תעזור לכם להפתיע השנה את העובדות שלכם, ולהעניק להן מתנה שתגרום להם שמחה בלב. אמרו לנו את התקציב שלכם למתנה את הכמות שאתם צריכים ואנחנו נשלח לכם אפשריות למתנות עבור העובדות שלכם. בעמותת מקום קטן בלב מועסקים אנשים וגם נשים בעלי צרכים מיוחדים, רכישת המתנה מהווה תרומה לקהילה.