מבחר מתנות מפקנות לאירועים

5 דק' קריאה

כחלק מרשימת המשימות לחתונה וודאי תופיע לכם שורה של מתנות לאירועים, סוג של מזכרות שמעניקים לאורחים אשר הגיעו לחגוג יחד אתכם. המנהג של מתנות לאירועים נפוץ מאוד באירופה ובארה"ב, שם משקיעים במתנות איכותיות ויפות עם מגוון הדפסים, אך הטרנד בהחלט עושה את צעדיו גם לארצנו הקטנטנה. יותר ויותר בעלי אירועים קטנים וגדולים רוכשים כמות גדולה של מתנות ומחלקים לאורחים בתום האירוע. אז לא משנה אם הנכם חוגגי חתונה, בר או בת מצווה ואפילו ברית או בריתה, זה הזמן להוקיר תודה לאורחים ולרכוש מזכרות קטנות כאות תודה.

מתנה כסוג של אמירה אישית

כל מתנה שלא תהיה, היא סוג של אמירה אישית למקבל לעיתים אנו רוצים לאחר מזל טוב ליום הולדת ומצרפים מתנה, לעיתים אנו רוצים לרכוש לעובדי החברה מתנות לחגים כדי לאחל להם חג שמח וגם כדי להוקיר להם תודה על עבודתם הקשה. כאשר אנו רוכשים מתנות לאורחים באירוע, אנו למעשה אומרים להם תודה על השתתפותם בשמחתנו גם תודה על הצ'ק ששמו לנו במעטפה.

מתנה עם ערך מוסף

כדי להפתיע את האורחים באירוע עם מתנה שיש בה ערך מוסף, תוכלו לרכוש מזכרות שיש להם הקשר לאירוע עצמו כמו ברכת המזון מודפסת ויפה, ספר תהילים סידור קטן, תפילת הדרך, ברכת הבית ומזכרות שונות ברוח היהדות. אפשר גם לרכוש מארז קטן ומפתיע של שוקולדים עם ברכון או ספר תהילים קטן שיקבל כל אורח באירוע.

מתנה עם הדפס אישי

אופציה נוספת לרכישת מתנות לאירועים היא רכישת מתנה עם הקדשה אישית. מכיוון שכיום ניתן לאשר את הגעתם של האורחים לאירוע, אנו יכולים לדעת בבירור את שמות המוזמנים  וכך ליצור הקדשה אישית לכל אורח עם שמו. אפשר גם לחרוט על כל מוצר רצוי את שמות החוגגים ואת תאריך האירוע על מגוון רב של מוצרים כמו פותחן ליין, שוקולד עם אריזה מודפסת ועוד. מתנות עם הקדשה אישית גורמות לאורחים להרגיש שהשקעתם  בהם מחשבה ויצירתיות והם יערכו אתכם מאוד, ומי יודע אולי גם יפנקו אתכם בצ'ק שמנמן יותר.