מבחר נוסף של מתנות לפורים

5 דק' קריאה

חג פורים הוא חג הכי שמח שיש, ילדים חולמים עליו מתי יגיע, ומבוגרים גם אם מסתירים את ההתלהבות הם ממש נהנים ממנו.

אם זה משלוחי המנות או אם זה  רעיון התחפשות החג הזה הוא חג שמח עבור כולם, אפשר לבחור ליום אחד להיות מי שאנחנו רוצים או חולמים.על כן כולם אוהבים אותו, הילדים שחולמים להיות מחופשים ויכולים להשתנות ליום אחד וכמובן גם המבוגרים שגם בתוכם מסתתר הילד הקטן, גם הם בוחרים ליום אחד להיות מישהו אחר, פייה, קוסם, מלך, או משהו אחר. פורים הוא חג בו 2 דברים כיפים טובים מתחברים להם יחדיו, להתחפש ולקבל / לתת משלוח מנות. אנחנו נתייחס במאמר הזה למשלוחי המנות, מסורת עתיקת יומין.בשפה היומיומית היא נקראת מתנות לפורים.

ממי כדאי לרכוש מתנות לפורים?

מתנות לפורים / משלוחי מנות לפורים מומלץ לרכוש מעמותות, ישנם מספר רב של עמותות המוכרות מתנות לפורים. אפרט במאמר זה על עמותת מקום קטן בלב, עמותה שמעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים באריזת המארזים לפורים ממוקמת בטירת הכרמל ועושה משלוחים לכל הארץ.

איזה מארזים לבחור כמתנות לפורים?

אם אנחנו בוחרים מתנות לפורים לילדים או בוחרים מתנות לפורים לעובדים נוכל למצוא אותם בעמותת מקום קטן בלב.

מתנות פורים לילדים – מבחר ענק של מארזים לילדים, החל מ- 9 שח. המארזים עם חטיפים ומתוקים מוכרים, במבה ציטוס, מקופלת, פסק זמן, מרשמלו וכן גם ופלים וסוכריות במארזים ססגוניים או ארוזים בצלופן, ישנו מבחר רב המתאים לכל אחד, מארזי גנים, או מארז ללא גלוטן / ללא חלב / ללא בוטנים, כך שכל אחד ואחת ימצאו את המארז המיוחד שיתאים לו בדיוק.

מתנות פורים למבוגרים – מבחר גדול של מארזים למבוגרים, ניתן למצוא רק מתוקים ארוזים במארז יפיפה או בתוך תיקי גב, או מתוקים מצורפים למתנה אחרת כגון צידנית אישית עם ספלים או בתוך מארזים. מתנות פורים למוסדות כמו בתי כנסת אשר מעניקים לציבור שלהם משלוח מנות כמצוות החג, בדרך כלל יבחרו בתיק או צידנית לתוכה יכניסו מתוקים, אוזני המן, יין, שוקולד.

לא משנה מה תבחרו העיקר שתשמחו את המקבלים, אם זו מתנה צנועה או מתנה יקרה, דעו מאיפה לרכוש אותה, שיהיה בה גם ערך מוסף. מתנות לפורים לילדים או מתנות לפורים למבוגרים תוכלו למצוא בעמותת מקום קטן בלב, עמותה שמעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים אשר אורזים במיוחד בשבילכם את מתנות פורים.