מגוון מתנות לט"ו בשבט

5 דק' קריאה

עמותת מקום קטן בלב הוקמה על מנת לתת מענה לשונה בחברה, להעניק לו אפשרות להתפרנס בכבוד להרגיש שייך ורצוי. על מנת להצליח במשימה ולהעסיק אנשים בעלי צרכים מיוחדים העמותה הקימה סטודיו בו אורזים העובדים את המתנות. לעמותה מבחר רב של מתנות, אולם כרגע העובדים עסוקים בהכנת מארזים עם קונוטציה לט"ו בשבט.

על כן עיצבנו במיוחד קופסת קרטון מדליקה עם כיתוב טו בשבט שמח על מנת שנוכל לשים בתוכה פירות יבשים אגוזים שלמים או קונפיטורה. לאוהבי הפירות יבשים יש מארז עגול עם המון הפירות יבשים מכל הסוגים ומכל הצבעים. לאלו שמחפשים מתנה שנשארת יש לנו מבחר צידניות אישיות בצבעים מרהיבים אשר להם מוסיפים שקית עם פירות יבשים, הפירות נאכלים והצידנית נשארת ומשמשת לשנים רבות. גם למי שמחליט לוותר על פירות היבשים בחרנו לשים באתר שלנו אופציות צומחות, כמו ראש דשא המתאים לכל גיל, או עצי מיני אשר לכל אחד מסמל משהו אחר:

עץ אושר מסמל אושר משרה אווירה טובה ורגועה. עץ בריאות מסמל של בריאות. עץ שפע אשר עלים רבים לו מסמל את השפע. או מתנה בכיוון אחר מארז עם כלי גינה שגם הוא מתאים בהחלט לטו בשבט וזו מתנה שנשארת להמון המון זמן. חברות רבות מקדישות זמן ומחשבה בבחירת מתנה לט"ו בשבט, רוצות לתת לעובדים משהו קטן שיזכיר את החג המיוחד הזה אומנם אין בו חופש אך הוא מלא בנטיעות ופירות.

יום כיף עם פירות יבשים או מתנה?

יום כיף זה דבר נחמד לעובדים הם עוברים דוכן דוכן וטועמים מכל הבא ליד, זה אומנם יום נחמד עבור העובדים אולם הוא נשאר שם בעבודה, הם לא באמת לוקחים אותו הביתה, אנחנו בעמותה דואגים לכם למבחר מתנות שתוכלו לכבד את כל המשפחה, או יישארו לכם גם כשהחג ייסתיים.

אם תבחרו במתנה מעמותת מקום קטן בלב ייכנס פה פן התרומה, כאשר אתם רוכשים מתנה מהעמותה שלנו אתם בעצם תורמים לקהילה, דואגים לעבודה לעובדים שאנו מעסיקים גורמים להם הרבה סיפוק ושמחה על כך שהנה עוד הזמנה נכנסה ויהיה לנו עבודה. אז רגע לפני שאתם בוחרים איך לפנק את העובדים שלכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו עמותת מקום קטן בלב ולבחור מתנה מושלמת לעובדים שלכם לט"ו בשבט.