מגוון מתנות מיוחדות לחג השבועות

5 דק' קריאה

שבועות הוא חג שמתחלק לשניים הוא חג דתי וחג חקלאי.

חג דתי

חג קבלת התורה מאלוהים, החג מתחיל בפסח, סופרים את ספירת העומר שהיא שבעה שבעות זהו המועד בו בני ישראל קיבלו את התורה מאלוהים.עם ישראל יצא במסע ממצרים לעבר ארץ ישראל, בדרך הוא נעצר בהר סיני, שם חזו בני ישראל באלוהים כאשר דיבר אליהם מתוך האש, בני ישראל לא ראו את אלוהים, אולם שמעו את קולו והוא העביר להם את לוחות הברית.הציווי של אלוהים היה לשבות ממלאכה ולקרוא בתורה, בחג נוהג להישאר כל הלילה ערים בבית הכנסת ולקרוא בתורה את מגילת רות.

חג חקלאי

השממה הופרחה בעליה הראשונה, והחקלאות פרחה, חגיגות סוף הקציר נערכים בתהלוכות שבהם מוצגים הכלים החקלאים והתוצרת החקלאית בכל מושב וקיבוץ. תוצרת מן המשובחות בעולם.על כל זה מנצחת קרן קיימת לישראל אשר אמונה על רוב קרקעות מדינת ישראל.כמו בכל החגים גם בשבועות מציינים את החג עם מתנות סמליות לעובדים.

מתנות לשבועות

אם זה מתנה סימלית או מתנה גדולה, בעמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא מבחר מתנות לשבועות:

תבניות אפיה של קרין גורן אשר להם מצורף שובר החלפה ברשת חנויות ארקוס, לבד או עם תוספת של מוצרים מתכלים , זוהי מתנה נהדרת! ניתן למצוא תבנית מלבנית עם מכסה וידיות או תבנית עגולה עם מכסה וידיות, תבנית פאי או אינגליש קייק.אם בבישול חשקה נפשכם, אז מבחר של מחבתות שקשוקה בגדלים שונים אשר ניתן למלא במוצרים מתכלים גם למחבתות שקשוקה מצופת פיתקית החלפה, כך שהעובדים יוכלו להחליף את המוצר ברשת חנויות ארקוס.סטים של אפיה נוספים בצבעים מרשימים ובעיצובים מיוחדים ניתן גם למצוא אצלנו בעמותת מקום קטן בלבכמו כן ניתן למצוא כמתנות לשבועות צידניות בגדלים שונים המתאימים לכל תקציב. סטים של סכינים, תבלינים, וכן סטים לגבינות.ספלים תרמיים, או ספלים רגילים בתוספת חליטות במבחר טעמים.

בעמותת מקום קטן בלב מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים, העבודה בעמותה מספקת לכם עמוד תווך בו הם יכולים לצאת החוצה אל העולם ולהיטמע בתוך עמותה אשר מספקת להם השתלבות בעבודה הכרה של העולם האחר, הכרת ניואנסים והרגלי עבודה אשר מחברים אותם למסגרת מחייבת מצד אחד ותומכת מצד שני.אנו עומדים לרשותכם בעזרה והתאמת המתנה עבור העובדים שלכם, מתנות קונים מעמותה, גם מתנות לשבועות גם תרומה לקהילה, מושלם!