מגוון מתנות מקוריות לפסח

5 דק' קריאה

זהו החג הכי נחגג, החופש בו לילדים הוא החופש הארוך ביותר מבין כל חגי ישראל, כמעט שבועיים וחצי זהו חג של התחדשות יחד עם זכר יציאת ישראל ממצרים, יציאה מעבדות לחירות. אחד מסממני החג הבולטים הוא אכילת מצה, חל איסור מכירת חמץ בחנויות ובמרכולים. כמו בכל החגים גם בפסח נוהגים לתת מתנות, מאחר ופסח הוא חג משמעותי תהליך בחירת המתנות מתקיים בכל הארגונים הגדולים חודשים רבים לפני החג.

איזה מתנות אפשר להציע לפסח לעובדים?

אפשר להציע לעובדים מבחר רב של מתנות לפסח, מתנות בכל תקציב. הן מתנות המתקשרות ישירות לחג כדוגמת תחתית דגם פסח, או מעמד למצות. ישנם גם מתנות נוספות אשר הנם שימושיות בפסח, מארז עם קונפיטורות וחרוסת, מארזי שמן זית ויין בונבוניירות איכותיות טעימות כמובן הכל הכל כשר לפסח.

מכיוון שחברות מתארגנות הרבה לפני לרכוש את המתנות, יש צורך בהתארגנות לפרויקט מתנות לפסח, ישנם חברות שיבחרו לתת לעובדים שלהם בחג הפסח תלושים, כך יוכלו העובדים לבחור היכן לרכוש את המתנה שלהם, יש להם אפשרות לרכוש מתנה בחנויות אופנה או אפשרות לרכוש מוצרי מזון בתלושים, כל אחד לפי מה שמתאים לו.

אולם יש חברות אשר בוחרות להעניק לעובדים שלהם מתנה ולא תלושים כך שיישאר להם מזכרת ממקום העבודה, חברות אחדות יבחרו לתת לעובדים יין והגדה לפסח, בדרך כלל ימתגו או ההגדה עם לוגו של החברה כך המתנה תהייה אישית יותר. ישנם חברות אשר יבחרו לתת כאמור תלושים אך יחד עם זאת ירצו לצרף למתנה משהו על יד, זה יהיה בדרך כלל משהו מתוק, מארז עם פרלינים או ספל עם פרלינים, אפשרות נוספת היא בונבוניירה אשר תצורף לתלוש.

אנו בעמותת מקום קטן בלב, שוקדים על הכנת קטלוג עם מבחר מתנות שיתאימו לכל תקציב, לכל חברה וארגון, כך שאתם תוכלו לחפש ולמצוא את המתנה הכי מתאימה לעובדים שלכם. לא מצאתם מתנה? רוצים משהו אחר? פנו לאחד הנציגים שלנו עדכנו אותו והוא ישמח לעזור לכם. בעמותה מועסקים אנשים בעלי צרכים אשר אורזים את המתנות, ללא הרכישה שלכם, העמותה לא תוכל להתקיים ולא תוכל לספק עבודה לאנשים שכל כך צריכים אותה. אז בבואכם לבחור מתנה לעובדים שלכם, זכרו כי ברכישת מתנה מעמותת מקום קטן בלב אתם גם מקבלים מתנה מקסימה וגם תורמים לקהילה.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח