מגוון מתנות שוות לשבועות

5 דק' קריאה

חג השבועות חל 7 שבועות מסיום פסח. אנו חוגגים אותו כי על פי המסופר אלוהים הופיע בהר סיני לעיני כל עם ישראל והעניק להם את התורה, התורה נועדה לעזור לנו בהתנהלות החיים, קיימים בה חוקים שאמורים לנתב לנו את החיים בעשה ואל תעשה. בשבועות נהוג לשבות ממלאכה וכן לקרוא את מגילת רות.

חג השבועות קיבל שמות נוספים חג הקציר חג האסיף או חג הביכורים.

בקיבוצים ובמושבים רבים נוהגים להציג את הטנא שלהם בחגיגות מציגים את "מתנות לשבועות"  : ביכורי היבול, הפירות, הירקות  ואפילו את העגלים והטלאים שנולדו השנה יש אפילו המציגים את התינוקות, תינוקי אדם שנולדו באותה שנה.  הם מציגים הכל לראווה לעיני כל החוגגים כולם מתאספים ואז עוברים עם הטנא ומציגים אותו לראווה לחוגגים, חג שמח במיוחד, כולם לובשים בגדים לבנים ועונדים על ראשם כתרי פרחים.בערים הגדולות והן בישובים קטנים אחרים חג השבועות נחגג אחרת, לא מציגים את היבולים, לעיני כל אלא אוכלים גבינות,  לובשים לבן, ואופים עוגות גבינה.אצל הילדים נהוג בשבועות לעשות מלחמות מים, אחד משפריץ על השני. על פי הדעה שהייתה רווחת בעבר הרחוק, מי שמשפריצים עליו מים לא יאונה לו כל רע במשך כל השנה, אולם הילדים החוגגים את חג המים כיום לא באמת יודעים את המקור לנוהג הזה הם רק נהנים ממנו.

הקשר בין החג למתנות לשבועות, כפי שציינו למעלה שמתנות לשבועות בקיבוצים ובמושבים נחגגים תוך הצגת הייבול, ובעיר אוכלים גבינות ולובשים לבן ומשפריצים מים,  אזי הדרך הנוספת להעצים את החג מבחינה חילונית היא לחלק מתנות לשבעות.איזה מתנות לשבועות אפשר לתת, מתנות לשבועות יהיו בדרך כלל סובב גבינות, מגשים לגבינות, סכינים לגבינות. חליטות או תערובות כתוספת לגבינות גם הם יהיו מתאימות לשבועות.כאשר מחליטים להעניק לעובדים מתנות לשבועות לעיתים מוותרים על הקשר בין החג למתנה ובוחרים מתנה אקראית שאותה נותנים כמתנה לשבועות.זה יכול להיות צידנית אישית עם חליטה, או כד לחלב, כל מתנה ממבחר המתנות שייש באתר עמותת מקום קטן בלב תהייה מושלמת עבור העובדים שלכם! באתר עמותת מקום קטן בלב ניתן למצוא מבחר מתנות לשבועות עבור העובדים שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אחד מהנציגים שלנו והוא יעזור לכם בבניה של מתנות לשבועות מושלמות לעובדים שלכם.עמותת מקום קטן בלב מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים באריזת המתנות. הרכישה הינה תרומה לקהילה.