מגוון רחב של מסכות לפנים ומודדי חום

5 דק' קריאה

צו השעה עם התפתחות מחלת הקורונה הוא לחבוש מסכות ולמדוד חום בכל מקום בו נמצאים יותר מ-10 אנשים.עקב התפשטות מחלת הקורונה אשר מקורה בסין ואט אט התפשטה בכל העולם והגיעה גם אלינו ארץ ישראל אנו נדרשים לבצע פעולות על מנת להגן על משפחתנו, עובדנו חברנו וחיילנו.על מנת שנוכל לחזור לחיים רגילים (עד כמה שאפשר לקרוא להם רגילים) אנו נדרשים להתנהל בצורה שלא הכרנו עד היום.

ואלו עיקרי הדרישות להתנהלות במקומות עבודה נכון לתחילת אפריל 2020.

  1. אסורה התקהלות – יש לשהות בחדר אחד עד 10 אנשים במרחק של 2  מטר האחד מהשני
  2. למדוד חום לפני הכניסה למקום העבודה.
  3. לחבוש מסכות לפנים
  4. לשים כפפות על היידים

הדבר מצריך מהארגון הערכות חדשה וזה כולל שינויים רבים חלקם ניתנים ליישום וחלקם קשים מאוד ליישום אולם הנחיות חייבים לכבד, ריכזנו כאן עבורכם את 4 ההנחיות החשובות.

איסור שהייה בחדר של יותר מ- 10 של 2 מטר האחד מהשני

מקומות עבודה בהם עובד כל עובד בחדר משלו הם מקומות נוחים לעבודה עם ההנחיות החדשות בהם לא צריך לבצע שינויים רבים.

אולם מקומות עבודה אשר בהם ישנם משרדים שהם (אופן ספייס) חללים גדולים בהם מרוכזים הרבה עובדים זה הופך לכאב ראש גדול, מקום כזה יצטרך לחלק את החללים כדי לעמוד בדרישה של לא יותר מ-10 עובדים דבר שיגרום להוצאות גדולות עבור מקומות העבודה. וכן ניוד עובדים ממקום למקום.

גם מקומות עבודה בהם ישנה קבלת קהל מלבד העובדים גם הם יידרשו להסתגלות חדשה עד 10 אנשים במקום, פעילות לא פשוטה מאתגרת ולא תמיד אפשרית.

מדידת חום לפני הכניסה למקום העבודה

חובה למדוד חום של כל אדם הנכנס לעבודה וזו על מנת לאתר חולים בתחילת דגירת מחלת הקורונה ובכך למנוע הדבקה של כל העובדים באותו חלל.

לחבוש מסכות לפנים

חובה על כל אדם היוצא מהבית לחבוש מסכה וזו על מנת למנוע הדבקה במחלת הקורונה, ישנם מבחר גדול של מסכות לפנים הנמכרות בשוק, חלק מהן עם תקנים מחמירים, חלקם כירורגיות וחלקן מסכות יופי אשר ניתנות לחבישה מעל מסכות ההגנה.אלו תנאים קשים לעבודה אולם צו השעה אינו מאפשר לנו להתנהל אחרת כי אנו חייבים לשמור על הבריאות שלנו.

לחבוש כפפות על היידים

חבישת כפפות גם היא חשובה במערך  ההגנה מפני וירוס הקורונה, וזה על מנת למנוע הדבקה.מקומות העבודה צריכים לקבל החלטה האם יספקו את המסכות לפנים הכפפות רק לעובדים שלהם או שהם יספקו את המוצרים גם לאנשים העובדים מולם ומגיעים למקומות עבודתם, זוהי שעה קשה למשק, כל חברה צריכה להכניס יד עמוקה לכיס ולהוציא כספים אשר לא נלקחו בחשבון עד לפני חודש חודשיים.

מוזמנים לפנות אלינו ולבחור את מודד החום וכן המסכות לפנים ועבור העובדים שלכם!