מהו חג חנוכה?

5 דק' קריאה

חנוכה חל בסוף השנה בחודש דצמבר, הוא סמוך לחג הכריסמס אותו חוגגים הנוצרים וכן סמוך לחג הרמאדן אותו חוגגים המוסלמים.

חודש זה חוגגים את חג החגים שמשלב בתוכו 3 דתות, יהדות, נצרות ואיסלם. לכן גם אם יש לכם עובדים אשר משתייכים לאחת הדתות תוכלו בקלות למצוא להם מתנות שיתאימו לכולם. בשנים האחרונות נהוג לתת מתנות לעובדי וילדי חברה גדולה או קטנה, וועד עובדים או ארגונים. ההשקעה בעובד ניכרת מאוד אצל מעסיקים רבים והם מאוד רוצים להשקיע בעובדים שלהם, הדרך הטובה ביותר להשקיע בעובד זה לתת לו מתנה לחנוכה, או מתנה לכריסמס או לרמאדן.

לכן אחד החגים בהם נהוג מתנה ולא כרטיס נטען או כסף הוא חג החנוכה

הכי כיף לקבל מתנה אשר יש לה איזה איזכור לחג החנוכה או כריסמס. בין המתנות של עמותת מקום קטן בלב לחנוכה ניתן למצוא, מתנה לחנוכה המכילה נרות מתנה לחנוכה המכילה גפרורים, קטנים או גדולים מתנה לחנוכה המכילה שמן זית זוהי מתנה המתאימה גם לחג הכריסמס או לחג הרמאדן, מתנות לחנוכה המכילות מעות ועוד ועוד. לעומת מתנה לחנוכה לעובדים ישנם גם מתנות לחנוכה לילדים אשר מתאימות כמובן גם לילדי הדתות האחרות, כי מתוקים כל הילדים אוהבים.

הילדים בחנוכה נהנים בדרך כלל בשני מישורים, חברות דואגות לארגן לכל ילדי העובדים הצגות, מבחר רב של רפרטואר הצגות יש לילדים בחג החנוכה, המבחר כה רב עד שלעתים קשה מאוד להחליט לאיזה הצגה לקחת אותם, להם מצרפים מארז לילדים לחנוכה, מארז לילדים מכיל לרוב מתוקים, הילדים מאוד אוהבים את חג החנוכה בשל ההופעות והממתקים המחכים להם.

חנוכה חג שמח מציין בדרך כלל את החורף, ניתן למצוא מתנות בחג החנוכה עם אופי חורפי שאינו משתייך ממש לחג אולם כל עובד ישמח לקבל מתנה לחנוכה אם היא מתנה עם  סמלי החג וגם אם היא סתם מתנה מפנקת אחרת, ישנו מבחר רב של מתנות חורף, שמיכות, מרקיות, ספלים לקפה ותה עם מילויים שונים ומעניינים.

אנחנו בעמותת מקום קטן בלב, נוכל להתאים עבורכם כל מתנה שתחפצו, אחד הנציגים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, תוכלו לתת לו כמות עובדים ותקציב והוא ידאג לשלוח אליכם מבחר אופציות של מתנות לחנוכה, כך שתמצאו את המתנה המושלמת עבורכם. חג שמח לכל החוגגים מכל הדתות.