מה כדאי להוסיף למארזים לט"ו בשבט?

5 דק' קריאה

פירות יבשים, עציצים, חליטת תה, מטבלים וגאדג'טים, הם רק חלק מהאפשרויות של רכישת מארזים לטו בשבט. כמעט כל ארגון המכבד את עצמו מעניק לעובדיו מתנות לראש השנה, פסח וביום הולדתו של העובד, אך ישנם כאלה שרוכים מתנות במועדים נוספים, חלקן מתנות יקרות חלקן סמליות. מה שבטוח, כל עובד ישמח לקבל מתנה, גם אם היא סמלית וקטנה. אם גם אתם רוצים לרכוש מארזים לט"ו בשבט לעובדים, דעו כי בצעתם את הבחירה הנכונה, אך וודאי אתם מתלבטים מה לשים במארזים כדי שהם יהיו מרשימים ויפים.

הבאנו בפניכם את כל האופציות הטובות ביות למארזים מהממים!

נתחיל ונאמר שטו בשבט הוא ראש השנה לאילנות. בחג זה אנו נוהגים לאכול משבעת המינים, לשתול עצים וליהנות מפריחת עצי השקד. ולכן, אפשר בהחלט לקחת השראה ולרכוש מתנה הקשורה לחג כמו פירות יבשים, עציצים יפים, כלי מטבח, עציצי תבלין ועוד. אלה רק חלק מהאפשרויות הקלאסיות, אבל בהחלט אפשר לשדרג את המארז עם פרטים נוספים שיקנו לו נפח ובכלל הרגשה טובה יותר.

אז בואו נראה מה כדאי להוסיף למארזים בט"ו בשבט?

  • תבניות אפייה מרשימות בכל מיני גדלים וצורות ובהם להכניס פירות יבשים, סוג של הכנה לעוגה טובה בחושה שניתן להכין בקלות.
  • סט כלי גינה שניתן לטפח איתם עציצים, אדניות, עציצי תבלין ועוד.
  • מחבת פנקייק או רגילה, ובפנים להוסיף פירות יבשים או שוקולדים טעמים, לארוז יפה והנה לכם מארז מהמם לטו בשבט.
  • שמן זית מובחר בבקבוק או בקופסת פח, הרי שמן זית הוא פריט חשוב לחובבי בישול, ונחוץ בכל בית.
  • כוסות מפנקים  אין כמו לקבל כוס יפה ומעוצבת לקפה או לתה. אפשרת להוסיף לכוס חליטת תה ואפילו מארז תיונים בטעמים שונים.
  • מיני עציצים עם תבלינים, עציצי פרחים, סוקולנטיים, עצי אהבה, עצי אושר ועוד, הם יהיו תוספת מהממת לשוקולדים או למארז פירות יבשים.
  • עץ לתליית תזכורות, ממו או תמונות יפות להיות תוספת מקורית, הרי עצים מסמלים את חג טו בשבט ובהחלט נחוצים עם שולחן העבודה שלנו.
  • הוספת שקית זרעים יכולה להיות רעיון סופר יצירתי, במיוחד כתוספת למארז, או לערכת הכנה של עציץ.

בעמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא מגוון רב של מארזים לטו בשבט. העמותה מעסיקה אנשים בעלי מוגבלויות, ולכן תוכלו לרכוש מתנות ולתרום לקהילה. באתר תוכלו למצוא מגוון מתנות במחירים שונים, להזמין אונליין בקלות ולקבלם עד לפתח ביתכם.