מוצרי ים המלח

5 דק' קריאה

מוצרי ים המלח הם מוצרים מבוקשים מאוד, מחקרים רבים נעשו על תרומתם לבריאות.המקום הכי נמוך בעולם מספק מבחר רב של מוצרי ים המלח מוצרים מעולים אשר ניתנים לשיווק בכל העולם בכלל ובארץ שלנו בפרט. במאמר זה נפרט על יתרונותיו של הבוץ והמלח מים המלח.

יתרונותיו של הבוץ – ממוצרי ים המלח

לפנים – לבוץ תכונות רבות אחת מהן היא שהוא מותח ומחליק את העור, חשיפה לשמש מאיצה בגופנו את ההזדקנות, אם נעסה את פנינו בבוץ בעצם נבצע בו פילינג, הגופרית בתוך הבוץ גורמת להסרת חלק משכבת העור העליונה ובכך גורמת לסילוק תאים מתים והתחדשות העור.

לגוף – הצלוליטיס המופיע בדרך כלל בבטן או באזור הישבן, ריכוז המלחים בבוץ סופח את הנוזלים שברקמות העור וכך אנו מקבלים עור יפה וחלק.

לסובלים מאקנה, המינרלים והגופרית שבתוך הבוץ מייבשים את הפצעים וכך מתקבל מראה נקי ויפה יותר לעור הפנים

לקרפקת – הקשקשים בקרקפת הם בעיה מוכרת וידועה כמעט על אדם שני סובל מקשקשים

הבוץ סופח את השומן והיכלו שנוצר מהקשקשים בראש. מעבר לכך הבוץ מגביר את זרימת הדם בשורש השערה ומסייע בצמיחת השיער.בכל ספא שמכבד את עצמו תמצאו אפשרות לטיפול בבוץ בדרך כלל יהיה זה ממוצרי ים המלח. וכמובן תוכלו למצוא את כל הטוב הזה בים המלח. אולם אם חשקה נפשכם ליהנות מהבוץ מבלי להגיע עד ים המלח, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עמותת מקום קטן בלב אשר מוכרת מארזים של ים המלח וביניהם הבוץ המפורסם.

יתרונותיו של: מלח ים המלח

אין כמו נופש בים המלח, המקום הכי נמוך בעולם מספק אין ספור חוויות המתאימות לנפש ולגוף.מכל העולם מגיעים לנפוש במקום המיוחד הזה אשר מספק רוגע ושלווה מלונות נהדרים ואוכל בשפע, אולם גולת הכותרת של המקום הינה הטבילה בים עצמו אשר עשיר במינרלים התורמים לעור, רבים מכל העולם יגיעו על מנת לטפל במחלות עור כגון פסוריאזס.המון יתרונות למלח הוא עשיר מאוד במינרלים ביניהם: אשלגן, יוד , ברומיד, סידן, מגנזיום  אבץ, גופרית אשלגן ונתרן כל המינרלים האלו מועילים מאוד לשיער, לצפרניים לעור הפנים ולגוף.המלח כמו הבוץ מעניק תחושת רוגע, מכרך את העור.המלח מגיע במבחר צבעים וריחות.מוצרי ים המלח מרהיבים ביופיים מלאי התחדשות לגוף.ניתן למצוא מבחר מארזים של מוצרי ים המלח בעמותת מקום קטן בלב/