מתנות זולות ליום המשפחה

5 דק' קריאה

יום המשפחה קרב ובא, זהו ה"חג" הכי מרגש בעיני, אין דבר חשוב ממשפחה. בסופו של יום האדם חוזר אל המקום הכי בטוח וטוב שייש לו וזה המשפחה.חשבו חכמים איך לחגוג עם האנשים הכי הכי חשובים לנו, חשבו, חשבו ומצאו יום המשפחה.כמו בכל חג, גם ביום המשפחה אי אפשר בלי מתנות ליום המשפחה.

מהם מתנות ליום המשפחה?

מתנות ליום המשפחה הם מתנות שיתאימו לכולם, להורים ולילדים. משהו שיהיה שימושי לאלה וגם לאלה. בקיצור שישמש את כולם.

מה אפשר לתת כמתנה ביום המשפחה?

ישנם אין ספור מתנות ליום המשפחה, אפשר צידנית משפחתית שהיא משמשת את כל המשפחה בטיולים, אפשר מחצלת משפחתית שגם היא תשמש את כל המשפחה בטיול או בים.ישנם המון אפשרויות ליום המשפחה, היום ארצה להתרכז במתנה לא שגרתית ליום המשפחה שהיא תמיד תהיה מתאימה גם בקיץ וגם בחורף, גם בבוקר גם בצהרים וגם בערב זה משהו שתמיד כיף להתעסק איתו.

משחקים ליום המשפחה!

ישנו מבחר ענק של משחקים אשר מתאימים למתנות ליום המשפחה.הם מפתחים את החשיבה, מפתחים את הביחד וחלקם מלמדים לחכות לתורך.מארז משחקים מעץ המכיל דומינו דוקים וטנגרם שלושתם משחקים מעץ והם מתאימים כמשחק לכל המשפחה. טנגרם זה משחק לבד לא צריך בשבילו שותף ואילו דוקים ודומינו הם משחקים משפחתיים.גם קוביה הונגרית הינה משחק מדליק גם היא משחק בו כל אחד משחק בתורו ולא ניתן לשחק יחד אולם אפשר למדוד זמנים לכל משתתף וזה כשלעצמו משחק מי פותר הכי מהר.

ישנם מארזים נוספים של משחקים המתאימים למתנות ליום המשפחה

מארז של משחקי מתכת בו צריך לפרק ולהחזיר את החלקים, ישנו מארז עם 8 משחקים אשר כל אחד בדרגת קושי שונה, מתחילים מהקל אל הקשה ולאט לאט עולים ברמת הקושי, זה מפתח את החשיבה מתאים ליום כיף משפחתי תמיד זמין וכיף לשחק.מארז רציני של משחקי עץ המכיל קוביה רגילה, קוביה בצורת כדור, כוכב ועוד הוא משחק לכל המשפחה בעל דרגות קושי משתנות אשר איתו אפשר להעביר הרבה ערבים של משחק לכל המשפחה.אז אם אתם רוצים להעניק מתנה ליום המשפחה לעובדים שלכם, כל שאתם צריכים זה להיכנס לעמותת מקום קטן בלב, לבחור את המתנה שהיא נראית לכם עבור העובדים שלכם.בעמותה מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים, הם ישמחו לארוז לעובדים שלכם את המתנה להצמיד לכל מתנה פיתקית עם פרטים על העמותה. ובכך תרכשו לעובדים מתנה שהיא תרומה לקהילה.