מתנות לאירועים במגוון רחב

5 דק' קריאה

אירועים אירועים איזה כיף שיש אירועים, ומתנות לאירועים זה מאורע משמח. מתנה שהחוגג נותן באירוע שלו היא מתנה עם המון נתינה.

יותר ויותר חוגגים בוחרים להעניק לאורחים שלהם מתנה ביום האירוע,  ביום בו הם חוגגים את הדברים היפים בחייהם. בין אם זה האירוע החשוב ביותר לזוג, חתונה, ובין אם זה ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. בשנים האחרונות רואים עלייה בנתינה ואכן רבים בוחרים לתת מתנות באירועים שלהם לאורחים, בני בר מצווה ובנות בת מצווה מחפשים להעניק לאורחים מתנה עם משמעות, מתנה עם משמעות בדרך כלל נרכשת מעמותות וארגונים שמעסיקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים.

גם זוגות נישאים רבים בוחרים ביום חגם להעניק מתנה לאורחים, מתנה עם ערך מוסף, וכאשר נולד ילד חדש במשפחה וההורים בוחרים להעניק לאורחים מתנה באירוע, מתנה ביום חגם. מתנה שניתנת על ידי החוגגים, היא מתנה עם המון נתינה, בה בוחרים החוגגים להסתכל על החלש, לעודד אותו באמצעות רכישת מתנה שאותה הכינו או ארזים בעלי צרכים מיוחדים, אין מרגש מזה! בעמותת מקום קטן בלב ניתן למצוא מתנות לברית, לבריתה, לבת מצווה או בר מצווה וכמובן מתנות לחתונה.

איך בוחרים מתנה לאירוע?

יש מתנות כלליות שמתאימות לכל אירוע ויש מתנות ספציפיות. ניתן להתאים עבורכם מתנה לפי תקציב, לפי דרישה ואפשר להרכיב מתנה עם קונוטציה לחג מסויים בחנוכה ניתן לשלב מתנה עם מטבעות שוקולד, בפורים ניתן לשלב מתנה עם רעשן או כובע ליצן, בט"ו בשבט מארז צומח, בפסח אגוזים, בראש השנה דבש או סוכריות מתוקות.

כמובן שניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב גם מתנות לפי נושא:

  • בחתונה ניתן לתת מארז חתן וכלה עם סוכריות.
  • לברית או לבריתה ניתן לתת בקבוק מלא סוכריות.
  • לבת מצווה או בר מצווה ניתן לתת גאדג'ט.

מתנות כיף לקבל ומתנות גם כיף לתת, הנתינה ממלאת את הנותן ומשמחת את המקבל. לא מצאתם מתנה לאירוע שלכם? פנו אלינו עם תקציב למתנה ליום האירוע, אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור לכם למצוא מתנה שתתאים בדיוק עבור האירוע שלכם.