מתנות לחגים לקראת החורף

5 דק' קריאה

החורף בישראל הוא חורף קל, לא קר מידי, ולא הרבה זמן באזורים מסוימים יורד שלג, אולם סופות רציניות אין אצלנו, ושלג בגובה רב גם אין אצלנו. להבדיל מארצות אחרות בעולם שם נערם השלג בכמויות גדולות, פה בישראל אנו זוכים לשלג בעיקר בצפון הארץ (שם נערם לגובה של כמטר) ולעתים השלג מגיע  גם לעיר הבירה שלנו ירושלים, אולם לא תמיד מצליח להיערם ואם נערם זה כמה סנטימטרים.

בדרך כלל לקראת חג הסוכות יש את היורה הראשון וזו יריית הפתיחה לחורף שמתקרב ובא ועד חנוכה כבר מספיק לרדת לא מעט גשם בארצנו. החורף בישראל מתפרס על חודשים נובמבר, דצמבר, ינואר ופברואר 4 חודשים בהם השמים משקים את השדות והכרמים, מנסים למלא את הנחלים ואת הכינרת. בדרך כלל בכל שבוע יש מספר ימים גשומים ואז מגיעה הפוגה. הטמפרטורות בישראל בדרך כלל לא חוצות את קו ה-0 ואם כך קורה, זה לימים ספורים. קור וגשם מזכירים לנו שניתן לחמם את הלב בדרכים אחרות, מתנות מפנקות חמימות עושות טוב לגוף ולנשמה.

איזה מתנות אפשר לקנות בחורף?

מבחר רב של מתנות לחורף יש באתר של עמותת מקום קטן בלב ביניהם:

–        שמיכות כירבוליות ליחיד או זוגיים רכות ונעימות, תמיד כיף להתכרבל בהם ולהתחמם ואם מוסיפים להם חליטה או קונפיטורה זו מתנה ממש חמימה.

–        ספל קפה או ספל תה ישנה פלאות את ההרגשה הקרירה בחוץ ויהפוך כל לגימה להנאה מושלמת.

–        ספל עם תוספת של מאפין קפה וסוכריות או ספל עם חליטה – תענוג מחמם לחורף משהו שכולם אוהבים פשוט מושלם לחורף.

–        קומקום קטן אישי, קומקום גדול משפחתי קומקום לתה עם חליטה איזה כיף, מתנה מושלמת!

–        קערות מרק גם הם יתקבלו בשמחה.

–        מטריה ממש תתאים לכל יום גשום, קיימות מטריות במגוון צבעים.

–        אפשר גם חם צוואר כובע וכפפות שהם עושות בדיוק את העבודה שצריך, מחממות את הגוף.

אז חורף עם מתנות חורף הם חגיגה נהדרת, המתנות של עמותת מקום קטן בלב מתאימות לעובדים, למורים בקיצור מתאימות לכל אירוע ולכל שמחה בחורף. רוצים לתת מתנה לעובדים שלכם לקראת החורף? עמותת מקום קטן בלב נותנת לכם מענה מושלם, לא מצאתם? רשמו לנו כמות, רשמו לנו תקציב ואנו נתאים במיוחד עבורכם מתנה מתאימה לחורף. את המתנות שלכם לחורף (גם בקיץ ובכלל) יארזו אנשים בעלי צרכים מיוחדים, רכישת המתנה מהווה תרומה לקהילה.