מתנות לחג פורים

5 דק' קריאה

חג פורים חג פורים חג גדול לילדים (גם למבוגרים). מתנות לפורים מקבלים מרבית העובדים במשק, זוהי מתנה עם הרבה תשומת לב, היא לא גדולה ומרשימה כמו המתנה של ראש השנה או פסח אבל היא מתנה שלא ניתן להתעלם ממנה. חלק מהעובדים מקבלים מהמעסיק מתנה לפורים אולם חג הפורים הוא בעיקר חג הילדים.

מעבר למתנות יש מרכבי התחפושות, אשר בכל שנה מקדישים זמן לא מבוטל למחשבה למה אני אתחפש השנה, בכל שנה צריכים לבחור את התחפושת המושלמת עבורם.

מעבר לתחפושות בחג פורים נהוג להתפנק ולפנק עם משלוח מנות

מנהג זה קיים לכל הגילאים, מילדי הגן ועד לסבא וסבתא. גיל הגן ועד התיכון בחג פורים נהוג להביא לגן משלוח מנות בבוקר חג הפורים מרכזים את כל משלוחי המנות בערימה אחת גדולה ואז לתת את  משלוח המנות שעמלו על הכנתו וגם לקבל משלוח מנות מאחד החברים נהוג לשים בתוך משלוח המנות תמיד יהיו אוזני המן. משלוח מנות יכול להגיע בהמון צורות, בגנים ובבתי הספר של הכיתות הנמוכות נהוג לקנות משלוח מנות אחיד כדי לא לאכזב את הילדים ולגרום להם לקנא במשלוח שהחבר שלהם קיבל.

גם מבוגרים נוהגים לשלוח משלוח מנות לחבריהם,נהוג לאפות מטעמים מתוקים בד"כ זה אוזני המן עם פרג או עם רחת לוקום ולארוז בצלחות או קערות יפות ולשלוח אחת לשנייה. מנהג נוסף לפורים הוא דמי פורים, נהוג שסבא וסבתא או אבא ואמא נותנים לילדים דמי פורים שזה בעצם כסף. לא חשוב מה נותנים העיקר שנותנים והופכים את החג לחג שמח וכיפי.

מתנה לפורים משלוח מנות מתוק בתוך כובע ליצן, או במארז קרטון הינה מתנה לפורים מוכרת ואהובה. בחברות וארגונים גם נוהגים לתת משלוחי מנות אשר בדרך כלל הם מלאות מתוק וכל טוב, ניתן לארוז אותם בתוך ספלים, קערות כל רעיון העיקר לשמח ותמיד כדאי להוסיף אוזן המן. בעמותת מקום קטן בלב ניתן למצוא מתנות לפורים אשר יתאימו לכל עובד ועובדת, מתנות עם המון נתינה, בעמותה מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים באריזה של המתנות.

נשמח לעמוד לרשותכם, אחד הנציגים שלנו ישמח לקבל מכם תקציב למתנה לפורים ולהתאים לכם את משלוח המנות או המתנה המושלמת עבור העובדים שלכם.