מתנות לחנוכה לילדי הגן

5 דק' קריאה

חג החנוכה ממש בפתח וזהו הזמן המתאים ביותר לפנק את הילדים במתנות חנוכה מתוקות, וכאלה שכיף לקבל. בחג החנוכה נהוג על פי המסורת היהודית להעניק דמי חנוכה לילדים שהם למעשה דמי כיס שעל פי המנהג מחלקים לילדים בחג החנוכה. מקור המנהג הוא דווקא ביהודים יוצאי אירופה. אך כמובן בימנו פחות מחלקים דמי חנוכה, אלא נוהגים לחלק לילדי הגנים ממתקים ודמי חנוכה שהם יותר מטבעות העשויות משוקולד וכמובן חטיפים הארוזים במארז קרטון בצורת סביבון.

כיום ברוב הגנים רוכשים מתנות לחנוכה לילדי הגן. מי שאחראי על רכישת המארזים הם הורי הוועד או הגננות. את המארזים ניתן לרכוש מוכנים בכל כמות רצויה ופשוט לחלק לילדים רגע לפני צאתם לחופשת החנוכה. ישנם כאלה שיא יסתפקו במארזים המוכרים לנו, אלא יחשבו על מתנות מקוריות יותר, כאלה שיש בהן ערך מוסף. מנינו כמה אופציות נהדרות שבהחלט יכולות להיות מתנות נהדרות לחג החנוכה.

האופציות לרכישת מתנות לחנוכה לילדי הגן

מארזים מיוחדים לחג – מארזים הן מתנות די פופולריות, השאלה היא מה אנו שמים במארזים. במקום מלא חטיפים ניתן לרכוש מתנה עם ערך מוסף לילד שיכולה להיות יצירה לחג עם קצת חטיפים והנה לכם מארז מושלם. ישנם סוגים שונים של מארזים, חלקם בצורת סביבון, בצורת חנוכייה, סופגנייה ועוד. 

ערכת יצירה לחג – יצירה בהחלט יכולה לפתח את היצירתיות והיכולות של ילדי הגן, ולכן היא נהדרת כמתנת חנוכה לילדים. ישנן יצירות שונות שניתן להרכיב ביחד עם ההורים כמו בניית חנוכה, בניית סביבון ועוד. הילדים יוכלו להרכיב את היצירות לבד ולצבוע אותם עם צבעים וטושים וממש ליהנות מהמתנה.

 מתנה עם הדפס – אם תרצו להיות סופר מקוריים, תוכלו להעניק לילדים מתנות לחנוכה עם הדפס מרשים שיכול להיות כיתוב או תמונה של הילד. את התמונה ניתן להדפיס על כרית, על כוס, בקבוק שתייה, כיסא קטן, תיק ועוד.   כדי לקשר את המתנה לחג תוכלו לארוז אותה במארז יפה ולהוסיף לה מטבעות שוקולד, סביבון קטן, סופגנייה וכל דבר שתרצו באווירת חג החנוכה.