מתנות לחנוכה עם ערך מוסף

5 דק' קריאה

בחנוכה כמו בכל חגי ישראל, נהוג לקבל מתנה מהמעסיק, השנה כמו בשנים האחרונות ישנה מודעות רבה למתנות עם ערך מוסף.

מהי מתנה עם ערך מוסף?

מתנה עם ערך מוסף היא מתנה שמאחוריה מסתתרת נתינה. מתנות בעלות ערך מוסף ניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב. העמותה מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים באריזת מתנות. לעמותה מבחר רב של מתנות לחנוכה. ניתן למצוא בעמותה מארזים לילדים לחנוכה, מארזים לעובדים לחנוכה. מתנות לחנוכה מוענקים לעובדים על ידי מפעלים חברות וועדי עובדים, האיש האמון של המתנות בארגון הוא בדרך כלל מנהל / מנהלת רווחה. כל שנה הוא נדרש לחשוב מה תהייה המתנה שאותה יעניק לעובדים שלו, איזה מתנה לקנות ואיך להפתיע את העובדים.

 

מאחורי מתנות לחנוכה מסתתרים סממני החג, חנוכה, סביבון פח השמן. לאחרונה צורפו גם הממתקים המזוהים עם המתנות , נהוג לתת מארזים לילדים לחנוכה כאשר אלו הולכים לאחת מההצגות המופיעות בחג, זוהי מסורת שנוצרה בעשרים שנה האחרונות. במארזים לילדים לחנוכה ניתן למצוא מבחר ממתקים ארוזים במארזים במיוחד לחנוכה, מארזים אלו  ישמחו כל ילד וילדה, גם מארז לקישוט סופגניות הוא להיט בקרב הילדים. יחד עם מארזים לילדים לחנוכה, חברות מעניקות גם מארזים לעובדים לחנוכה, מארזים אלו יכללו בדרך כלל שמן זית בפחית, או בבקבוק, מטבעות שוקולד, חנוכיות, נרות חנוכה .

 

פן הערך המוסף כאמור בולט גם בבחירת המתנה לחנוכה

חברות, מפעלים או וועדי עובדים רוצים מעבר למתנה שהם נותנים, רוצים גם לתרום לקהילה, ולכן עושים את הקנייה קצת אחרת, במקום לרכוש מתנות מרשתות השיווק או מחנויות מקומיות יותר ויותר חברות מפעלים וועדי עובדים בוחרים  לרכוש מתנות לעובדים שלהם מעמותות אשר מעסיקות אנשים בעלי צרכים מיוחדים. המצב שנוצר משמח כפליים גם קונים מתנה לעובד וגם ברכישה מעמותה תורמים לקהילה. עמותת מקום קטן בלב פועלת ללא מטרת רווח מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים ולכן קנייה מאיתנו תורמת לקהילה.

 

לסיכום

מתנות לחנוכה עם ערך מוסף כדאי ורצוי לרכוש מעמותה. העובדים יהנו ממתנה והמעסיק תורם לחברה בכך שרכש מתנה מעמותה שמעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים. עמותת מקום קטן בלב ניתן למצוא מארזים לילדים לחנוכה ומארזים לעובדים לחנוכה, מבחר גדול של מתנות. בעמותה מופעל סטודיו בו אנשים בעלי צרכים מיוחדים אורזים מתנות,למתנות מצורף פלייר קטן עם הסבר על העמותה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור לכם בבחירת המתנה המיוחדת עבורכם לחנוכה.