מתנות לחנוכה שמחממות את הלב

5 דק' קריאה

חנוכה הוא חג האורות שגורם לנו לפתוח את הלב ולהעניק לאנשים הקרובים לנו מתנות מופלאות. דמי חנוכה הוא מנהג מסורתי עתיק שבו כל ילד מושיט את ידו ומבקש דמי חנוכה, אך המנהג הזה מוכר לא רק לילדים, אלא גם במקומות עבודה וארגונים המעניקים לעובדים מתנות לחנוכה כדי לשמח את ליבם ולתת להם הוקרה על עבודתם המסורה.

הבאנו בפניכם כמה רעיונות למתנות לחנוכה שכל עובד ישמח לקבל

חנוכייה חגיגית – חנוכייה מעוצבת ומהודרת יכולה להיות רעיון נהדר למתנות לחנוכה, הרי אין כמו להצטופף כל בני המשפחה יחד ולהדליק נרות חנוכה. תוכלו למצוא גם מארזים לחנוכה המשלבים חנוכייה, את ברכת החג, סביבונים ומיני מאפים ושוקולדים טעימים שכיף לקבל.

נרות ריחניים – נרות באופן טבעי מתקשרים לנו עם חג החנוכה, אך אנו לא מתכוונים לנרות חנוכה אותם שמים על החנוכייה, אלה נרות מעוצבים וריחניים שכיף להניח אותם לנוי בכל פינה בבית, אם זה על השולחן במשרד, בחדר השינה, בסלון ובכל מקום רצוי.

שמיכת טלוויזיה מפנקת – דווקא בחג החנוכה הגשם מתחיל לבצבץ מבעד לחלון ונעשה קר, ולכן זוהי הזדמנות נהדרת לפנק את העובדים בשמיכות טלוויזיה נעימות למגע, כאלה שכיף להתכרבל בהן מול הטלוויזיה ופשוט להרגיש את האווירה החורפית.

מארזי סביבונים – תמיד כיף לקבל סביבון, גם למבוגרים שבינינו, הרי בכל מבוגר מסתתר ילד קטן שאוהב לקבל דברים מתוקים. ניתן למצוא מגוון רב של מארזי סביבונים מלאים בחטיפים טעימים וגם בשוקולדים מפנקים במיוחד.

קנקן תה לחליטה – כולם אוהבים לשתות תה חם בחורף, ולכן עם בוא חג החנוכה שאז השמש נעלמת וגשמים מתחילים לרדת, אין כמו להתחמם עם כוס תה מפנק. ניתן למצוא מגוון כוסות תה מעוצבות, קנקני תה מיוחדים, חליטות צמחים ומגוון מארזים נוספים.

לסיכום, חג חנוכה הוא בהחלט חג מקסים ואפשרות נהדרת לפנק את עובדי החברה במתנה קסומה שתאיר להם את היום תרתי משמע. המתנה תוכל גם להעניק להם חותם אמיתי ולדעת שמנהלי החברה מערכים את עבודתם ומצ'פרים אותם על ידי מתנות קטנות שעושות טוב על הלב.