מתנות לטו בשבט לחברות

5 דק' קריאה

בעת בה אנו מדברים על מועדים מיוחד בהם נהוג להעניק מתנות לכלל העובדים, מיותר לציין כי טו בשבט הוא לאו דווקא החג הראשון שנמהר לחשוב עליו. זאת בעוד כי יחד עם חלוף השנים האחרונות אנחנו מרגישים עלייה משמעותית בכל הסובב סביב בעלי עסקים אשר בוחרים לציין את חג הטו בשבט בעזרת רכישת מתנות עבור צוות העובדים שלהם.

 

אפשר לומר ללא יוצא דופן כי מדובר על מתנה נעימה ומרגשת במיוחד עבור העובדים, כזו אשר יכולה להציג את העובדה כי מדובר על עסק שחושב מחוץ לקופסא במטרה לפנק אותם. כמו כן, מיותר לציין כי אותן מתנות עשויות להגדיל בצורה כזו או אחרת את החיבור לסביבת העבודה בקרב העובדים השונים ואף להעניק לארגון מוניטין חיובי יותר בקרב העובדים. הבעיה המרכזית היא למעשה שלא תמיד פשוט לבחור את המתנה האידיאלית, במיוחד לאור המגוון הרחב הקיים בשוק. אי לכך, במטרה להקל עליכם טרם הגעתכם אל מעמד הרישה, ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת אודות רכישת מתנות לטו בשבט לחברות.

 

אז מה אפשר לקנות לקראת טו בשבט?

 

לא מעט מעסיקים אשר רוכשים מתנות עבור צוות העובדים שלהם נוטים לבחור במתנות אשר מאפיינות את המועד הנתון. זאת בעוד כי כמו שכולנו כבר יודעים, חג הטו בשבט הוא חג אשר ידוע גם בתור חג האילנות, כך שכלל המתנות בחג נוטות להיקשר באופן ישיר למאפיין זה.

 

כמו כן, הדבר יכול לבוא לידי ביטוי ברכישת עציצים או שתילים שכן, מלבד לעובדה שמדובר על פריט נוי, הרי שמדובר על מתנה המתלווה אל משמעות סמלית, הן עבורה העובדים והן עבור הארגון עצמו. בחירה נפוצה נוספת תהיה להעניק לעובדים מגשים או לחילופין סלסלאות מהודרות אשר מכילות בתוכן את מיטב הפירות היבשים לצד תוספות מתוקות שיהפכו את המתנה למרגשת יותר, תוספות כמו שוקולד, דבש וכיוצא בכך.

 

הפרמטרים העיקריים לבחירת מתנות לטו בשבט לחברות

 

 

מיותר לציין כי אחת הסוגיות המרכזיות העולות בעקבות רכישה של מתנות לעובדים במהלך חג הטו בשבת תהיה סוגיית המחיר שכן, עליכם לזכור כי העלות הכוללת של המתנות נגזרת באופן ישיר מהמחיר של כל מתנה בנפרד, לצד הכמות אותה רכשתם בפועל בהתאם לכמות העובדים בארגון שלכם.

 

אי לכך, גם כאשר תפגשו בסכומים שנראים לכם דיי נמוכים, הרי שאותם מוצרים עלולים להצטבר בסופו של דבר לסכומים גבוהים במיוחד – בהתאם לגודל הצוות המקצועי שלכם. ובכן, תנו לנו להרגיע אתכם ולומר כי אין כל צורך במשיכת כלל חסכונות העסק במטרה להעניק לעובדים מתנות לטו בשבט לחברות שכן, המגוון הרחב של היום מציעה לא מעט מתנות המתלוות לערך מוסף תחת קשת מחירים רחבה במיוחד.

 

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

  1. מתנות לפסח
  2. מתנות לחנוכה
  3. מתנות לפורים
  4. מתנות ליום המשפחה
  5. מתנות ליום האישה