מתנות לט"ו בשבט, מה האופציות הפופולריות ביותר?

5 דק' קריאה

טו בשבט נחשב לחג ראש השנה לאילנות, והוא בהחלט אחד החגים שמעלים חיוך על הפנים. בטו בשבט אנו אוכלים פירות משבעת המינים וכן גם נוטעים עצים.  בחג אנו גם עורכים סדר ליל טו בשבט ואוכלים בעיקר פירות יבשים כמו אגוזים, תמרים, משמשים ועוד. כיום כל מקום עבודה המכבד את עצמו מעניק לעובדיו מתנות במועדים שונים, ובעיקר גם מתנות בטו בשבט. רכישת המתנות מעלה חיוך על פניהם של העובדים, ולכן רבים רוכשים אפילו משהו סמלי המסמל את החג.

אז בואו נראה מהן האופציות הפופולריות לרכישת מתנות לטו בשבט?

עציץ יפה – כיום ניתן למצוא מגוון רב של עציצים מעוצבים שניתן לקשט בהם את המשרד או כל פינה שוממת בבית. רכישת עציץ גם קשורה לחג טו בשבט, היא לא יקרה ובהחלט משמשת כרעיון יצירתי של מתנה. ניתן למצוא מגוון סוגי עציצים כמו סוקולנטיים, עצי אהבה, עציצים מבטון ועוד.

עציצי תבלין – הכי כיף לגדל בבית עציצי תבלין, פשוט קוטפים מהעציץ ומוסיפים ישר לחליטת התה או לתבשיל. תוכלו למצוא מגוון רב של עציצי תבלין כמו נענע, בזיליקום, לימונית ועוד.

מארז פירות יבשים – אופציה נוספת היא ללכת על מארז מדליק ובו פירות יבשים בצבעים וסוגים שונים, כך העובדים יוכלו לשבת עם בני משפחתם ולאכול להנאתם פירות טו בשבט. את המארזים הללו תוכלו למצוא בקופסאות ממותגות יפות או בצנצנות שניתן לבצע בהן שימוש נוסף.

ספל תה או כוס מעוצבת ובה פירות יבשים – אם תרצו לשדרג את המתנה ולהוסיף לפירות היבשים עוד פריט המסמל את החג, תוכלו למצוא מגוון ספלי תה מדליקים, מתקני חליטה או לרכוש פריט למטבל כמו סיר, מחבת וכלי מטבח נוספים.

הוספת פריטים נוספים – אם תרצו לשדרג את המארזים עם פריטים נוספים, העדיפו ללכת על פריטים אכילים כמו סט מטבלים, ריבות איכותיות, שמן זית, סט תבלינים ועוד. אם תרצו ממש להפתיע, תוכלו לרכוש סט לטיפוח גינה ועציצים ברוח החג.

זרעים לשתילת צמחים – תוכלו לרכוש מגוון סוגי זרעים לשתילה באדניות, ואפילו לרכוש ערכת שתילה הכוללת כלים, זרעים ופריטים נוספים לטיפוח העציץ.

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון רב של מתנות לט"ו בשבט במגוון מחירים וסגנונות שונים. הפריטים באתר נארזים על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים , ולכן תוכלו ליהנות ממתנות שנארזו באהבה, וגם מתרומה לקהילה.

אז אם החלטתם על מתנות לטו בשבט – עמותת מקום קטן בלב היא הכתובת עבורכם.